سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 47411
|
00:04 - 1399/06/26
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام :

مشکلات اقتصادی با استفاده از ظرفیت همبستگی مردم قابل حل است

مشکلات اقتصادی با استفاده از ظرفیت همبستگی مردم قابل حل است
جمال شاکرمی گفت: مشکلات اقتصادی کشور با استفاده از ظرفیت همبستگی و اتجاد مردم قابل حل است

به گزارش ایلام بیدار،سردار "جمال شاکرمی"،عصر سه شنبه در دیدار با منتخب مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دوره نمایندگی مجلس فرصت خوبی برای پیگیری مسائل و مطالبات مردم خصوصاً حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است.

وی گفت: با روحیه جهادی و انقلابی و با استفاده از ظرفیت اتحاد و همبستگی بالای مردم می‌توان بر مشکلات اقتصادی، تورم و بیکاری در کشور غلبه کرد.

سردار شاکرمی بیان کرد: سپاه پاسداران با تکیه بر نیروی عظیم بسیج مردمی علاوه بر جنبه‌های دفاعی، امنیتی و فرهنگی در تمامی عرصه‌های مورد نیاز کشور اعم از اقتصاد مقاومتی، کمک به جهش تولید، محرومیت زدایی آماده خدمت رسانی به مردم است.

وی گفت: قرارگاه شهید مدرس متشکل از کارگروه‌های نخبگان بسیج در حوزه‌های مختلف آماده همکاری در زمینه ارائه راهکارهای علمی به نمایندگان مجلس برای حل مشکلات جامعه است.

منتخب مردم حوزه جنوبی ایلام در مجلس نیز اظهار کرد: مشارکت پرشور مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مرحله دوم انتخابات مجلس بهترین پشتوانه برای نمایندگان مجلس برای پیگیری مطالبات به حق مردم و رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی و بیکاری به عنوان ریشه مشکلات جوانان است.

بهزاد علیزاده تصریح کرد: آماده همکاری و تعامل ویژه برای استفاده از ظرفیت پروژه‌های محرومیت زدایی و سازندگی سپاه در استان ایلام برای رفع محرومیت و اشتغالزایی در استان هستیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب