سرویس: استان ایلام
کد خبر: 47121
|
00:00 - 1399/06/16
نسخه چاپی

جانشین انتظامي استان ایلام؛

دستگیری سوداگر مرگ در ایوان/ کشف 10 کیلوگرم موادمخدر

دستگیری سوداگر مرگ در ایوان/ کشف 10 کیلوگرم موادمخدر
سرهنگ عزیززاده از دستگيري یک سوداگران مرگ و کشف 10 کیلو گرم مواد مخدر در شهرستان ایوان خبر داد.

به گزارشايلام بيدار،سرهنگ " شهاب عزیززاده" در گفت وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس ، اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر فعالیت یکی از سوداگران مرگ و توزیع کننده اصلی مواد مخدر در سطح شهرستان ایوان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

 
جانشین انتظامي استان ایلام افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایوان با همکاری و پشتیبانی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و با انجام اقدامات پلیسی و رصد اطلاعاتی این سوداگر مرگ را شناسائی و  پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم را در یک عملیات موفق پلیسی دستگیر و مقدار 10 کیلوگرم مواد مخدر را از وی کشف کردند.
 
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم دستگیر شده ساکن یکی از استانهای همجوار بوده و موادمخدر را از محل سکونت خود جهت توزیع در سطح شهرستان ایوان جابجا می کرد، گفت: متهم به طرز ماهرانه ای 10 کیلو مواد مخدر را در سپرعقب خودرو وانت آریسان جا سازی کرده بود که مأموران پلیس با هوشیاری آن را کشف کردند .
 
 وی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شده، تصریح کرد: پلیس در امر مبارزه با سوداگران مرگ و عرضه کنندگان مواد مخدر مصمم است و با آنها برخورد قاطع و قانونی انجام خواهد خواهد داد.
 
سرهنگ عزیززاده از شهروندان خواست: با گزارش به موقع اخبار در خصوص عرضه و توزیع موادمخدر از طریق سامانه 110، یاری رسان پلیس باشند.
 
انتهای پیام
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب