سرویس: استان ایلام
کد خبر: 43411
|
07:13 - 1399/01/07
نسخه چاپی

استاندار ایلام:

محدودیت تردد در ایلام، در صورت ابلاغ اجرا می‌شود

محدودیت تردد در ایلام، در صورت ابلاغ اجرا می‌شود
استاندار ایلام از اجرای طرح جلوگیری از سفرها در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در این طرح خروج میهمانان در دستور کار قرار گرفته و از سفر مسافرین جدید به استان نیز جلوگیری خواهد شد.

به گزارشايلام بيدار، قاسم سلیمانی دشتکی  استاندار ایلام  در حاشیه ارتباط زنده ویدئوکنفرانس با وزیر کشور و در پنجمین نشست فوق العاده ستاد استانی مبارزه با کرونا به آخرین آمار کرونا در استان پرداخت و گفت: جمع مبتلایان به ویروس کرونا در استان به ۲۳۲ نفر رسید که با توجه به درصد جمعیت استان اصلا وضعیت جالبی نیست و مردم باید بیشتر به توصیه‌ها دقت کنند و آنها را جدی بگیرند.

 

وی با اشاره به آمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستانها افزود: متاسفانه در شهر ایلام ۹۵ نفر مبتلا داشتیم که امروز به ۱۰۱، ایوان از ۴۱ به ۴۵، مهران از ۲۹ به ۳۱ ، دهلران از ۸ به ۹، دره شهراز ۱۰ به ۱۲، ملکشاهی از ۱۰ به ۱۱ نفر، بدره از ۶ به ۷ نفر و سیروان از ۲ به ۳ نفر افزایش یافت.

 

استاندار ایلام در خصوص فوتی‌های استان نیز خاطر نشان کرد: متأسفانه از روز گذشته تا به امروز ۳ نفر فوتی  ثبت شده تا آمار فوتی‌ها به ۱۶ نفر برسد که این افزایش مربوط به شهرستانهای ایلام، مهران و بدره بود است.

 

وی در ادامه از کمک ۳ هزار میلیارد ریالی خیرین استان برای مبارزه با کرونا در استان خبر داد و گفت: کمک‌های بسیار خوبی از طرف خیرین و موسسات خیریه استان برای مبارزه با ویروس کرونا صورت گرفته است و در ادامه از مردم خوب و خیر استان تقاضا دارم این کمک‌ها را تداوم دهند.

 

استاندار ایلام در ادامه از اجرای طرح جلوگیری از سفرها در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در این طرح خروج میهمانان در دستور کار قرار گرفته و از سفر مسافرین جدید به استان نیز جلوگیری خواهد شد.

 

سلیمانی دشتکی خاطر نشان کرد: درصورت ابلاغ این طرح با همکاری قوه قضاییه، نیروی انتظامی، بسیج، بهداشت و درمان و دیگر ارگان های عضو ستاد مبارزه با کرونا قاطعانه در جهت حفظ سلامت مردم انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد