سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 40357
|
08:13 - 1398/09/25
نسخه چاپی

فرماندار ایوان:

اجرای کامل قانون ملاک برگزاری انتخابات است

اجرای کامل قانون ملاک برگزاری انتخابات است
جلسه شورای اداری شهرستان ایوان با حضور امام جمعه ،فرماندار وجمعی از مسئولان در محل فرمانداری ایوان برگزارشد.

به گزارشايلام بيدار،جلسه شورای اداری شهرستان ایوان با حضور امام جمعه ،فرماندار وجمعی از مسئولان در محل فرمانداری ایوان برگزارشد.
حجت الاسلام"علی  حیدری"، امام جمعه ایوان با انتقاد از عملکرد برخی از مسئولان درسطح شهرستان گفت:مسئولان باید در راستای پاسخگویی مطالبات مردم تمام تلاش،خود را به کار بگیرند،نباید مردم در راستای مطالبات خودشان سرگردان باشند وبه مراکز دیگری همچون دفتر امام جمعه یا فرمانداری مراجعه کنند.
امام جمعه ایوان اظهار کرد:گرانی که بر بازار حاکم است باید کنترل شود ،کنترل بدین معنا که اقدام عاجل صورت گیرد،متاسفانه شاهد افزایش قیمت کالاهاب ضروری مردم هستیم.
وی  با اشاره به افزایش آسیبهای اجتماعی در سطح جامعه افزود:مسئولان می توانند با کاهش شرایط موجود ورفع مشکلات می توانند در زمینه کاهش گامهای مثمرثمری را برداشت.
وی افزود:بخش عمده ای از مشکلات ما مربوط به انتخابات است،مسئولان نباید در زمینه انتخابات ورود کنند،مردم باید در زمینه انتخاب افراد اصلح دقت بیشتری را از خود نشان دهند،وبهترین فرد را باید انتخاب کنند.
امام جمعه ایوان در پایان گفت:دشمن میخواهد توان اقتصادی ما را تضعیف کند،باید در این زمینه  با بهره گیری از توان موجود دشمن را ناکام کنیم.

"امید علی سبزی "،فرماندار ایوان در ادامه این جلسه با اشاره به  خدمات صورت گرفته در سطح شهرستان گفت:4خطه کردن مسیر ایوان تا تونل پیامبر اعظم یکی از مواردی است که کارهای مطالعاتی آن صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: خوشبختانه با رایزنی هایی که صورت گرفت مبلغ 6میلیارد تومان خسارت سیل سال گذشته به همشهریان عزیز پرداخت شد.

فرماندار ایوان افزود: یکی از مواردی که طی ماه های اخیررخ داده است ساخت و سازهای غیر مجازی است که در 4گوشه شهرستان ایجاد شده است که انشالله در این راستا اقداماتی صورت خواهد گرفت.

فرماندار ایوان ادامه داد:خوشبختانه در بحث سهیمه بندی بنزین در سطح شهرستان باتوجه به بلوغ فکری که مردم شهرستان برخوردار بودند خوشبختانه هیچ گونه خسارتی را درپی نداشت.

سبزی تصریح کرد:انتخابات یک از موارد پیشرو کشورمان است که در این راستا خوشبختانه یک هم افزایی خاصی در بین عوامل اجرایی وجود دارد وقطعا مردم عزیزمان بدانند که اطل بیطرفی و اجرای قانون سرلوحه  انتخابات در سطح شهرستان خواهد بود .

وی در پایان با انتقاد از عملکرد برخی از مسئولان بیان داشت: مصوبات جلسات فرمانداری دال بر ضرورت اجرای آن است نباید این موارد از سوی مسئولان نادیده گرفته شود.

 

انتهای پیام /الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب