سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 40262
|
08:28 - 1398/09/21
نسخه چاپی

«گیتی خامنه» مجری «ما ایرانی‌ها» شد/ برنامه‌ای با حضور قهرمان‌های ملی

«گیتی خامنه» مجری «ما ایرانی‌ها» شد/ برنامه‌ای با حضور قهرمان‌های ملی
تهیه‌کننده برنامه «ما ایرانی‌ها» گفت: قهرمان‌های برنامه ما الزاما افراد شاخص و چهره نیستند، اما قهرمان‌های ملی هستند و هر فردی که کار مهمی را انجام و بنیان‌گذاری کرده است، می‌تواند قهرمان برنامه ما باشد.

به گزارشايلام بيدار، «محمد کریمی» تهیه کننده برنامه «ما ایرانی‌ها» که قرار است بزودی از شبکه پنج سیما پخش شود، گفت: «ما ایرانی‌ها» یک برنامه با سوژه‌های اجتماعی و ملی است و در فضای کلی آن فضیلت‌های اخلاقی منحصر به ایرانی‌ها است.

وی ادامه داد: قهرمان‌های برنامه ما الزاما افراد شاخص و چهره نیستند، اما قهرمان‌های ملی هستند. هر فردی که کار مهمی را انجام و بنیان گذاری کرده است می تواند قهرمان برنامه ما باشد. مثل موسس محک یا آقایی که خانه‌هایش را به صورت رایگان اجراه می‌داد و فردی که کلیه اش را اهدا می‌کند.

این تهیه کننده همچنین درباره اینکه مهمان‌های برنامه ما باید قصه داشته باشند، گفت: مهمان‌هایی که در «ما ایرانی‌ها» حضور پیدا می‌کنند باید داستان و درام داشته باشد تا بتواند برای مخاطب کشش ایجاد کند. مثل کمک به همنوع. در هر قسمت از این برنامه یک مهمان در استودیو حاضر می‌شود و در کنار آن بخش‌ها و آیتم‌هایی مرتبط با مهمان نیز پخش خواهد شد.

کریمی با اشاره به سوژه‌هایی که در این برنامه مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: اغلب سوژه‌هایی که ما روی آنها متمرکز می‌شویم توسط برخی خبرگزاری‌ها به دستمان می‌رسد چراکه این برایمان مهم است که سوژه حتما مستند باشند.

وی در پاسخ به این سوال که برنامه «ما ایرانی‌ها» شباهت بسیاری به «ماه عسل» دارد، نیز عنوان داشت: شباهت‌هایی به ماه عسل داریم، اما با جنبه و رویکرد مثبت. ممکن است ماه عسل نیمه خالی لیوان را می‌دید، اما هدف ما دیدن نیمه پر لیوان و نشاط آفرینی و امید است.

کریمی درباره انتخاب «گیتی خامنه» به عنوان مجری این برنامه تلویزیونی نیز افزود: تا این لحظه خانم گیتی خامنه را به عنوان مجری انتخاب کردیم و هنوز خضورشان قطعی نیست، اما معتقدم انتخاب وی به عنوان مجری چنین برنامه‌ای باعث می‌شود تا برنامه با سایر برنامه‌هایی در این سبک متفاوت باشد.  در هر حال اعتماد به مجری‌های خانم در این سبک کمی سخت است و ما نیز برای رسیدن به فضای برنامه که با نگرش مثبت مثبت است، خامنه را انتخاب کردیم.

وی ادامه داد: با اینکه گزینه‌های دیگری مثل فرزاد حسنی و محمد سلوکی داشتیم، اما روی توانمندی خانم خامنه تردیدی نداشتیم و معتقدم قطعا دراین برنامه کاراکتر متفاوتی را جدای از مجری نوستالژی و کودک را خواهند داشت.

کریمی درباره استودیوی این برنامه و طراحی دکور آن نیز بیان داشت: استودیوی برنامه در ستاد مدیریت بحران در سعادت آباد که متعلق به اورژانس هوایی است، قرار دارد، اما چند استودیوی دیگر نیز از سمت شبکه به ما پیشنهاد شده و در حال حاضر استودیویی در شهرک غزالی را در اختیارمان قرار داده‌اند که به خاطر طراحی دکور بعید می‌دانم در آنجا بمانیم و ترجیح می‌دهیم که به همان سوله برهان در یادگار امام برویم.

این تهیه کننده با اشاره به مراحل تصویربرداری این برنامه نیز گفت: تصویربرداری گزارش و آیتم‌ها در حال انجام است اما ضبط استودیویی‌مان به دلیل قطعی نبودن دکور هنوز شروع نشده است و به احتمال فراوان فردا ضبط استودیویی آغاز می‌شود.

به گزارش فارس، این برنامه دو شب در هفته و به مدت 47 دقیقه و در ساعت 21:30 از شبکه پنج سیما بروی آنتن می‌رود. کارگردان تلویزیونی این برنامه حجت عیدی نیشابوری است.

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب