سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34983
|
17:56 - 1397/10/11
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

بهترین استکبار ستیزی در شرایط کنونی،توجه به مردم است

بهترین استکبار ستیزی در شرایط کنونی،توجه به مردم است
فرمانده جدید سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: امروز بهترین استکبار ستیزی توجه به مردم است و باید به گونه‌ای در میان مردم حضور داشته باشیم و به آنها رسیدگی کنیم که از نظام مقدس جمهوری اسلامی دلسرد و نا امید نشوند .

به گزارشايلام بيدار، سرهنگ «جمال شاکرمی» در مراسم معارفه‌ی خود، که با حضور سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه برگزار شد، اظهار کرد: امروز بهترین استکبار ستیزی توجه به مردم است و باید به گونه‌ای در میان مردم حضور داشته باشیم و به آنها رسیدگی کنیم که  از نظام مقدس جمهوری اسلامی دلسرد و نا امید نشوند .

وی با بیان اینکه تمام زیر ساخت ها برای خدمت رسانی در تمام بخش ها آمده است و ما نیازمند پیگیری و تلاش مستمر مسئولین هستیم که  با حضور فعال خود اقدامات لازم را انجام دهند، تصریح کرد: در سال آینده کنگره 3 هزار شهید استان ایلام برگزار خواهد شد که فضاسازی شهری در این زمینه ضروری است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ادامه داد:سپاه دارای یک ظرفیت عظیم و بزرگ است و آماده است که با کمک همه دستگاه‌ها در راستای خدمت رسانی به مردم و تامین امنیت پایدار در استان ایلام تمام توان خود را به کار گیرد، هرچند با وجود ظرفیت های بزرگ در زمینه نفت و گاز متاسفانه مدیریت این منابع در اختیار استان ما نیست و توسط استان های همجوار مدیریت می شود و متاسفانه نیروهای بومی استان در این بخش بکارگیری نمی شوند لذا وظیفه ما است که در جهت اشتغال نیروهای بومی و تبدیل این ظرفیت های خدادادی به فرصت ، تلاش کنیم .

شاکرمی گفت: از مسئولان استانی انتظار داریم که در خصوص تکمیل پروژه‌های عمرانی و زیرساختی  یادمان‌های دوران دفاع مقدس در مرز مهران تمام تلاش خود را به کار گیرند .

وی در ابتدای سخنرانی خود اظهار کرد: بنده این افتخار را داشتم به مدت ده سال به عنوان یک سرباز در خدمت فرمانده ی دلاور و یادگار هشت سال دفاع مقدس ، سردار حسینی فرمانده سابق ، باشم  و تجلیل از سردار حسینی ، تجلیل از تمام ایثار گری‌ها در استان ایلام است چون وی در تمام عرصه های نبرد در دوران دفاع مقدس در استان ایلام حضور فعال داشتند و وجود ایشان برای استان ، یک نعمت بود و ما امروز بیشتر از گذشته به چنین شخصیت هایی نیاز داریم و ما اگر بخواهیم به قله های پیشرفت و اهداف خود دست پیدا کنیم قطعا به وجود این عزیزان نیاز خواهیم داشت .

در این مراسم از زحمات 10 سال و 6 ماهه‌ی سردار حسینی فرمانده سابق سپاه استان تقدیر شد.  

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب