ایلام بیدار17:56 - 1397/10/11
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

بهترین استکبار ستیزی در شرایط کنونی،توجه به مردم است

فرمانده جدید سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: امروز بهترین استکبار ستیزی توجه به مردم است و باید به گونه‌ای در میان مردم حضور داشته باشیم و به آنها رسیدگی کنیم که از نظام مقدس جمهوری اسلامی دلسرد و نا امید نشوند .

به گزارشايلام بيدار، سرهنگ «جمال شاکرمی» در مراسم معارفه‌ی خود، که با حضور سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه برگزار شد، اظهار کرد: امروز بهترین استکبار ستیزی توجه به مردم است و باید به گونه‌ای در میان مردم حضور داشته باشیم و به آنها رسیدگی کنیم که  از نظام مقدس جمهوری اسلامی دلسرد و نا امید نشوند .

وی با بیان اینکه تمام زیر ساخت ها برای خدمت رسانی در تمام بخش ها آمده است و ما نیازمند پیگیری و تلاش مستمر مسئولین هستیم که  با حضور فعال خود اقدامات لازم را انجام دهند، تصریح کرد: در سال آینده کنگره 3 هزار شهید استان ایلام برگزار خواهد شد که فضاسازی شهری در این زمینه ضروری است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ادامه داد:سپاه دارای یک ظرفیت عظیم و بزرگ است و آماده است که با کمک همه دستگاه‌ها در راستای خدمت رسانی به مردم و تامین امنیت پایدار در استان ایلام تمام توان خود را به کار گیرد، هرچند با وجود ظرفیت های بزرگ در زمینه نفت و گاز متاسفانه مدیریت این منابع در اختیار استان ما نیست و توسط استان های همجوار مدیریت می شود و متاسفانه نیروهای بومی استان در این بخش بکارگیری نمی شوند لذا وظیفه ما است که در جهت اشتغال نیروهای بومی و تبدیل این ظرفیت های خدادادی به فرصت ، تلاش کنیم .

شاکرمی گفت: از مسئولان استانی انتظار داریم که در خصوص تکمیل پروژه‌های عمرانی و زیرساختی  یادمان‌های دوران دفاع مقدس در مرز مهران تمام تلاش خود را به کار گیرند .

وی در ابتدای سخنرانی خود اظهار کرد: بنده این افتخار را داشتم به مدت ده سال به عنوان یک سرباز در خدمت فرمانده ی دلاور و یادگار هشت سال دفاع مقدس ، سردار حسینی فرمانده سابق ، باشم  و تجلیل از سردار حسینی ، تجلیل از تمام ایثار گری‌ها در استان ایلام است چون وی در تمام عرصه های نبرد در دوران دفاع مقدس در استان ایلام حضور فعال داشتند و وجود ایشان برای استان ، یک نعمت بود و ما امروز بیشتر از گذشته به چنین شخصیت هایی نیاز داریم و ما اگر بخواهیم به قله های پیشرفت و اهداف خود دست پیدا کنیم قطعا به وجود این عزیزان نیاز خواهیم داشت .

در این مراسم از زحمات 10 سال و 6 ماهه‌ی سردار حسینی فرمانده سابق سپاه استان تقدیر شد.