سرویس: حسینیه ایلام بیدار
کد خبر: 34269
|
08:44 - 1397/07/25
نسخه چاپی

گزارش؛

چرداول آماده استقبال از زائران اربعین

چرداول آماده استقبال از زائران اربعین
شهرستان چرداول مانند سال های گذشته اقدامات لازم را برای ورود زائرین اربعین مهیا کرده است.

به گزارشايلام بيدار، اربعین فرصتی برای استان ایلام است تا ارادت خود را به خاندان عصمت وطهارت نشان دهد وبه زائرین ابا عبدالله خدمت کند واز طرف دیگر با فراهم کردن زیرساخت ها زمینه توسعه استان را فراهم آورد.

هر شهرستانی بنا به ظرفیت خود برای زائرین اربعین خود را مهیا می کند تا خاطره خوبی از خود در ذهن همگان باقی بگذارد.

شهرستان چرداول یکی از مبادی اصلی ورودی استان ایلام است که هرساله میزبان گردشگران زیادی است وایام اربعین بیشترین حجم ترافیک را به خود اختصاص می دهد.

مراد یگانه فرماندار چرداول در خصوص آماده سازی شهرستان برای ایام اربعین گفت: در آستانه فصل بارندگی واربعین حسینی هستیم که برای هرگونه اتفاقی باید آمادگی داشته باشیم و اعضای ستاد بحران شهرستان باید حضور مستمر داشته ودر دسترس باشند.

وی افزود:امسال 2 موکب برای خدمات دهی به زائران  به صورت مجتمعی برگزار شده  وتا 25 مهرماه راه اندازی می شوند.

یگانه خاطر نشان کرد:اکیب های نظارتی بهداشت ونظارت بربازار درایام اربعین از بازار ومواد بهداشتی وغذایی به صورت دائم نظارت خواهد کرد.

وی عنوان کرد:با همکاری نیروهای امنیتی ونظامی امنیت کامل در سراسر شهرستان برقرار شده و 6 توقف گاه با امکانات مناسب برای زائرین در نظر گرفته شده است.

فرماندار چرداول تصریح کرد:مشارکت های مردمی  می تواند نقش مهمی در خدمت رسانی به زائرین اربعین داشته باشدودراین صورت باید مشارکت های مردمی بیشتر شود.

دیار زاگرس

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب