سرویس: اقتصادی
کد خبر: 65147
|
13:18 - 1403/02/11
نسخه چاپی

مدیرکل تعاون روستایی ایلام: 

پرداخت چهارهزار و ۹۰۰ میلیون ریال از مطالبات کلزا کاران ایلام

پرداخت چهارهزار و ۹۰۰ میلیون ریال از مطالبات کلزا کاران ایلام
مدیرکل تعاون روستایی ایلام گفت: تاکنون ۷۰ درصد مطالبات کلزا کاران ایلام معادل چهارهزار و ۹۰۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،  حمیدرضا شکریظهر امروز در جمع اصحاب رسانه ایلام، اظهار کرد: تاکنون ۲۰ هزار تن کلزای برداشت شده از مناطق گرمسیری ایلام، به کارخانه‌های روغن‌کشی ارسال شده که از این مقدار تاکنون مطالبات ۱۴ هزارتن آن پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون روستایی ایلام افزود: مراکز خرید تعاون روستایی به‌عنوان مباشر خرید تاکنون ۱۷ هزار و ۱۰۰ تن دانه روغنی کلزا از کشاورزان شهرستان‌های مهران و دهلران خریداری کرده‌اند و بخش خصوصی نیز سه هزار تن را از کشاورزان دهلران خریده است.
 

 شکری ادامه داد: فرایند برداشت دانه روغنی کلزا در مناطق گرمسیری مهران و دهلران روزهای پایانی خود را طی می‌کند و پیش‌بینی می‌شود که حدود ۲۳۰ تن دیگر کلزا از این مزارع برداشت شود.
 

 وی اضافه کرد: در مجموع، برداشت دانه روغنی کلزا در سطح یک هزار و ۲۰۰ هکتار معادل ۱۳ درصد کل اراضی زیر کشت کلزای استان باقی‌مانده است.

 مدیرکل تعاون روستایی ایلام یادآور شد: این اداره کل دارای هفت مرکز خرید است که چهار مرکز آن در شهرستان‌های دهلران و مهران و مابقی نیز در سایر شهرستان‌های ایلام استقرار دارد.

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب