سرویس: استان ایلام
کد خبر: 6619
|
10:57 - 1393/01/19
نسخه چاپی

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی:

استخدام غیر قانونی ظلمی بزرگ به افراد تحصیل کرده است

استخدام غیر قانونی ظلمی بزرگ به افراد تحصیل کرده است
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت:استخدام غیر قانونی ظلمی بزرگ به افراد تحصیل کرده است.

عمران علی محمدی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلام فردا اظهار کرد:اینجانب به عنوان خدمتگذار مردم وامدار هیچ گروهی نیستم و نباید هم باشم ، تنها چیزی که برای این خدمتگذار مردم مهم است حرکت در مسیر ارزشهای انقلاب و ولایت ، منافع مردم عزیز و توسعه استان است.

وی ادامه داد:در هر زمانی که متوجه مسائلی خارج از چارچوب قانونی باشم برحسب وظیفه نظارتی قاطعانه برخورد خواهم کرد.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حل مشکلات مردم و تکریم ارباب رجوع در دستگاههای اجرایی گفت : از مدیران دستگاههای اجرایی که اکثریت آنان از نیروهای ارزشی و توانمند استان می باشند می خواهم که وامدار هیچ جریانی نباشند و تنها به حل مشکلات مردم و توسعه استان فکر نموده و وظیفه خدمتگذاری خود را بجا بیاورند .
علی محمدی افزود: همه مسئولین از جمله مدیران دستگاههای اجرایی وظیفه دارند در راستای سیاستهای اصلی نظام در مسیر توسعه استان ، تغییر چهره خشن استان به چهره معیشتی و در مسیر اشتغال زایی و درآمد زایی برای استان وحل مشکلات مردم گام بردارند.
نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: براساس گزارشات رسیده ، بعضی از دستگاههای استان خارج از دستورالعمل دولت محترم و خارج از ضوابط اداری اقدام به جذب افراد وابسته و سفارشی می کنند که این خلاف قانون وظلمی بزرگ به افراد تحصیل کرده و توانمند است که سالهاست پشت خط استخدام قرار دارند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ضمن هشدار به این گونه دستگاهها تاکید کرد:از جایگاه نظارتی خود در مسیر دفاع از منافع مردم و افراد تحصیل کرده، این گونه قضایا را پیگیری و رصد می کنم و با تخلفات احتمالی برخورد و به مراجع ذیربط انعکاس خواهم داد.
وی در خصوص اخراج بعضی از کارگران در دستگاههای اجرایی نیز گفت: افرادی که سالهاست در بدنه یک دستگاه یا شرکت خدمت می کنند اخراج آنان خارج از محدوده قانون است. 
این نماینده مجلس افزود: اینجانب ضمن پیگیری این قضیه از استانداری ایلام و اداره کل کار و امور اجتماعی استان و دستگاههای نظارتی می خواهم که این موضوع را پیگیری نموده و در صورت تضییع حقوق کارگران یا کارکنان از حقوق آنان دفاع گردد.
علی محمدی بیان داشت: نباید اجازه داد به بهانه های مختلف کسی که سالهاست در یک اداره یا شرکت به امر خدمتگذاری مشغول است از کار بیکار بماند واین موضوع از هیچ کسی پذیرفتنی نیست.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد