سرویس: استان ایلام
کد خبر: 654
|
10:20 - 1391/09/01
نسخه چاپی

سردار کاکی:بسیج در خط مقدم دفاع از اسلام و نظام است

سردار کاکی:بسیج در خط مقدم دفاع از اسلام و نظام است
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) گفت: بسیج در خط مقدم دفاع از اسلام و نظام است.

 

به گزارش ایلام فردا،سردار کاکی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) در حاشیه همایش سازمان های اجرایی ستاد احیا امربه معروف و نهی از منکر در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: امروز بسیج با بصیرت بی نظیر خود به عنوان الگویی برای تمامی آزادی خواهان جهان تبدیل شده به طوری که مبارزه جوانان فلسطینی و مقاومت بی نظیر آنان با رژیم صهیونیستی نشات گرفته از تفکر بسیجی است.

وی ادامه داد:امروز ما در جهان شاهد یک منکر بزرگ هستیم؛در حالی که برخی از حکام نادان عرب برای حمله به یک کشور مسلمان دیگر کشتی های تسلیحاتی بزرگ را به سوریه می فرستند و در آنجا خون مسلمانان بی دفاع سوریه را می ریزند عزیرانی در فلسطین در زیر آتش موشک و بمب های دشمن قرار گرفته اند و همین حکام مرتجع و مدعی اسلامی عرب دست روی دست گذاشته اند و حتی توانایی ارسال یک فشنگ را ندارند و البته از قبل هم مشخص بود این حکام عرب دست نشانده خود اسرائیل هستند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) تصریح کرد:جوانان مقاومت فلسطین با الگو گیری از انقلاب اسلامی و تفکر بسیجی روی پای خود جانانه در مقابل اسرائیل ایستاده اند و همین روحیه مقاومت باعث برتری آنان شده است.

سردار کاکی با اشاره به اینکه بسیج در حفظ نظام ایران اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی کند بیان کرد:بسیج در خط مقدم دفاع از اسلام و نظام است؛بسیج با تفکر علوی و حماسه عاشورایی و عمل حسینی و شجاعت و ایثارگری عباسی و صبر و روشنگری زینبی از نظام و دستاوردهای آن دفاع می کند.

وی با اشاره به حضور بسیج در تمامی عرصه ها برای مقابله با ترفندهای دشمنان گفت: بسیج در عرصه های گوناگون با حضور فعال خود ترفندهای دشمن را با شکست مواجه کرده است و یکی از این عرصه هایی که بسیج توانسته با موفقیت با دشمن مقابله کند عرصه جنگ نرم و حضور در فضای مجازی است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) اضافه کرد:بسیج باشناخت دقیق ، صحیح ، بی طرفانه و البته واقع بینانۀ در فضای مجازی توانسته است چالشهای موجود در این فضا را به فرصت تبدیل کند و افتخارات بزرگی را به دست بیاورد.

سردار کاکی ادامه داد:بسیج با شناخت دقیق امکانات، ابزارها و هر آنچه که در مجموع این فضا را به وجود می آورد در کنار دقت و هوشیاری پیرامون هر آنچه در این فضا می تواند موجب تهدید و ضربه شود، قطعاً می تواند میزان بهره وری و بهره برداری از این محیط را افزایش دهد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد