سرویس: استان ایلام
کد خبر: 64976
|
09:50 - 1403/02/01
نسخه چاپی

فرمانده انتظامی ایلام:

کلاهبردار میلیاردی در چرداول دستگیر شد

کلاهبردار میلیاردی در چرداول دستگیر شد
فردی که با ادعای فروش خودرو، ۱۴۰ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، توسط پلیس شهرستان چرداول دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، سردار جمال سلمانی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه ایلام، بیان داشت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی باهویت معلوم وبا سوءاستفاده از اعتماد آنها،۱۴۰ میلیارد ریال از آنها کلاهبرداری کرده بود، دستگیری متهم در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان چرداول قرار گرفت. 


وی افزود: در تحقیقات اولیه از مال‌باختگان مشخص شد، متهم با استفاده شگردهای مختلف و دادن چک، اعتماد آنها را جلب کرده و برای تحویل خودرو، مقدار قابل‌توجهی پول از آنها دریافت کرده است. این مقام انتظامی ادامه داد: مأموران انتظامی شهرستان چرداول با انجام اقدامات پلیسی و نیز سرنخ‌های به‌دست‌آمده موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه، وی را دستگیر کنند. 

فرمانده انتظامی ایلام بیان کرد: متهم در مواجهه با مال‌باختگان و مدارک و مستندات موجود چاره‌ای به جز اعتراف نداشت و به کلاهبرداری ۱۴۰ میلیاردی اعتراف کرد. 

 سلمانی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد تصریح کرد: اعتماد نابجای شهروندان به این افراد، آن هم با وعده‌های فریبنده باید به‌دقت موردتوجه قرار گیرد تا در پی کسب منفعت زودهنگام و غیراصولی، سرمایه یک‌عمر تلاش و زندگی خود را از دست ندهند. 
 

انتهای خبر/م
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب