سرویس: اقتصادی
کد خبر: 64607
|
00:08 - 1403/01/08
نسخه چاپی

امام‌جمعه دره شهر:

جهش تولید خنثی‌کننده تحریم‌های دشمن است

جهش تولید خنثی‌کننده تحریم‌های دشمن است
امام‌جمعه دره شهر گفت: با کار جهادی و همت مسئولان می‌توان جهش بی‌نظیری در تولید ایجاد نمود وبا این کار توطئه‌ها، تحریم و نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی نمود.

  حجت‌الاسلام‌والمسلمیناحمد امراییامام‌جمعه دره شهر در گفتگو با خبرنگار تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: نام‌گذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری «جهش تولید با مشارکت مردم» به این معنی است که تمام تدابیر برای رونق در تولید با سرعت پیگیری شود تا جهش بزرگی در تولید پدیدار شود و مشکلات معیشت مردم حل شود.

امام‌جمعه دره شهر اظهار کرد همهٔ مسئولین و مردم برای تحقق این امر یعنی شعار سال به‌صورت جهادی دست‌به‌کار شوند تا در کشور در زمینه تولید پیشرفت‌های بزرگی ایجاد شود .


امرایی اضافه کرد: با وجود ظرفیت‌های خوبی که در کشور وجود دارد که نشان‌دهندهٔ عمق نگاه رهبری به مسائل راهبردی است باتوجه‌به شرایط اقتصادی کشور بهترین نام‌گذاری برای شعار سال انتخاب نموده‌اند. 

 

امام‌جمعه دره شهر بیان کرد: ریشه بسیاری از مشکلات و مسائل اقتصادی با تولید حل می‌شود وبا کار جهادی و همت مسئولان می‌توان جهش بی‌نظیری در تولید ایجاد نمود وبا این کار توطئه‌ها، تحریم و نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی نمود.


وی در پایان تصریح کرد: برنامه‌ریزی همه مسئولان باید مهار تورم و رشد تولید باشد و امیدواریم خبرهای خوبی در این راستا به گوش مردم برسد.

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب