سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 53682
|
09:20 - 1400/07/20
نسخه چاپی

جدیدترین فیلم‌های سال ۲۰۲۱ که ارزش تماشا کردن دارند + تصاویر

جدیدترین فیلم‌های سال ۲۰۲۱ که ارزش تماشا کردن دارند + تصاویر
در این گزارش با جدیدترین فیلم‌های سال ۲۰۲۱ که ارزش تماشاکردن داشته و هر سلیقه و ژانری را پوشش می‌دهند، آشنا می‌شوید.

به گزارشايلام بيدار، سال ۲۰۲۱ به ماه‌های پایانی خود رسیده است و تعدادی از عناوین سینمایی موردانتظار این سال به دست هواداران سینما رسیده است. با دنبال‌شدن فرایند واکسیناسیون در ایالات متحده آمریکا، بزرگترین بازار سینما در جهان، شرایط برای بازگشت هواداران هنر هفتم به سالن‌های سینما فراهم شده و با وجود همه محدودیت‌ها، سینما به مسیر همیشگی‌اش ادامه می‌دهد و فیلم‌های مهمی در سال ۲۰۲۱ از راه رسیده‌اند که ارزش تماشاکردن دارند.

در ادامه با جدیدترین فیلم‌های ۲۰۲۱ که ارزش تماشاکردن دارند، آشنا می‌شوید. فیلم‌هایی که هر سلیقه و ژانری را پوشش می‌دهند.

Infinite | بی‌نهایت

 

جدیدترین فیلم‌های سال ۲۰۲۱ که ارزش تماشا کردن دارند + تصاویر

 

نمره منتقدان: ۱۶ از ۱۰۰

سال ۲۰۲۱ برای هواداران کارگردان‌های نسبتا نوظهور هالیوود سال بسیار مناسبی به نظر می‌رسد. آنتوان فوکوا یکی دیگر از کارگردان‌های شناخته‌شده هالیوود در سال‌های اخیر بوده که با فیلم «بی‌نهایت» به سینماها بازگشته است. فیلمنامه این فیلم که براساس کتاب «مقاله‌های تناسخ» نوشته اریک میکرانز توسعه پیدا کرده، می‌تواند یک درام علمی-تخیلی لقب بگیرد. این فیلم توسط مارک والبرگ، آنتوان فوکوا و لورنزو دی بوناونتورا تهیه‌کنندگی شده و یک تهیه‌کننده ایرانی به نام مارک وحیدیان هم به این افراد کمک کرده است. فیلم «بی‌نهایت» یکی دیگر از جدیدترین فیلم‌های سال ۲۰۲۱ است که از مدتی پیش با نهایت کیفیت در دسترس قرار دارد.

خلاصه داستان: ایوان مک‌کالی با کابوس‌های بسیاری مواجه شده که زندگی او را تحت تاثیر قرار داده‌اند. ایوان که نمی‌داند چگونه از پس کابوس‌هایش برآید ناگهان متوجه می‌شود که این کابوس‌ها ریشه در وقایعی از زندگی شخصی او دارند.

Kate | کیت

 

جدیدترین فیلم‌های سال ۲۰۲۱ که ارزش تماشا کردن دارند + تصاویر

 

نمره منتقدان: ۴۳ از ۱۰۰

این تریلر اکشن یکی از جدیدترین فیلم‌های سینمایی سال ۲۰۲۱ است که ارزش تماشاکردن دارد. فیلم «کیت» توسط سرویس استریم نتفلیکس ساخته و منتشر شده و به همین دلیل می‌توان گفت که عنوان محبوبی به نظر می‌رسد. این فیلم توسط نتفلیکس ساخته شده و اگرچه بازیگران شناخته‌شده‌ای ندارد، اما خیلی سریع به محبوبیتی بی‌مثال دست پیدا کرده است. فیلم‌برداری این فیلم در تایلند، ژاپن و ایالات متحده آمریکا انجام شده و عنوانی تماشایی به نظر می‌رسد.

خلاصه داستان: یک زن قاتل به نام کیت را دنبال می‌کند که متوجه می‌شود مسموم شده و تنها ۲۴ ساعت دیگر می‌تواند زندگی کند و پس از آن می‌میرد. او باید ازطریق تعقیب و کشتن جنایتکاران در خیابان‌های توکیو قاتل خود را پیش از مرگش پیدا کند و به قتل برساند و از او انتقام بگیرد.

Cry Macho | گریه کن ماچو

 

جدیدترین فیلم‌های سال ۲۰۲۱ که ارزش تماشا کردن دارند + تصاویر

 

نمره منتقدان: ۵۸ از ۱۰۰

کلینت ایستوود ۹۰ ساله که به نظر نمی‌رسد دلیلی برای خداحافظی از سینما داشته باشد، امسال با فیلم «گریه کن ماچو» دوباره به جمع سینماگران دوست‌داشتنی و فعال بازگشته است. این فیلم که در ابتدا قرار بود از آرنولد شوارتزنگر به عنوان بازیگر نقش اصلی‌اش استفاده کند در نهایت در شرایطی در برابر دوربین رفت که کلینت ایستوود کارگردان را در نقش اصلی در اختیار داشت. از آن‌جایی که ملی‌گرایان آمریکایی همیشه علاقه خاصی به فیلم‌های ایستوود داشته‌اند، انتظار می‌رفت که فیلم جدید او هم جذاب باشد، اما منتقدان و تماشاگران از تماشای آن مثل سایر عناوین ایستوود لذت نبرده‌اند.

فیلم «گریه کن ماچو» یکی از جدیدترین فیلم‌های سال ۲۰۲۱ است که از مدتی پیش با نهایت کیفیت منتشر شده و در دسترس هواداران سینما و هنر هفتم قرار دارد.

خلاصه داستان: یک مربی اسب در سن پیری تصمیم می‌گیرد برای به دست آوردن ۵۰ هزار دلار یک پسر جوان را از مادرش دزیده و به پدرش تحویل دهد. او در این مسیر با چالش‌های بسیاری مواجه می‌شود.

No Time To Die | زمانی برای مردن نیست

 

جدیدترین فیلم‌های سال ۲۰۲۱ که ارزش تماشا کردن دارند + تصاویر

 

نمره منتقدان: ۸۲ از ۱۰۰

جدیدترین فیلم از فیلم‌های مجموعه جیمز باند که برای آخرین بار دنیل کریگ را در نقش این شخصیت قرار می‌دهد هم یکی دیگر از فیلم‌های مورد انتظار سال ۲۰۲۰ بود که در تاریخ مشخص‌شده اکران نشد. شیوع ویروس کرونا برنامه اکران و تورهای تبلیغاتی یکی از بهترین فیلم‌های اکشن سال را تحت تاثیر قرار داد، اما این فیلم در نهایت از راه رسیده و از همین حالا یکی از جدیدترین فیلم‌های سال ۲۰۲۱ است که ارزش تماشاکردن دارد. آنا دی آرماس، فیبی والربریج، جفری رایت و رامی ملک از شناخته‌شده‌ترین بازیگران این فیلم هستند.

خلاصه داستان: مدتی پیش جیمز باند تصمیم گرفت تا از دنیای جاسوسی خداحافظی کند و حالا در جامائیکا استراحت می‌کند. اما این مامور بازنشسته قرار نیست برای مدتی طولانی در استراحت باشد، چون یکی از دوستان صمیمی‌اش به سراغ او می‌آید و برای یک پرونده بسیار پیچیده و سنگین از او کمک می‌خواهد. جیمز باند متوجه می‌شود این پرونده پیچیده متعلق به یک تروریست بسیار قدرتمند است که می‌تواند دنیا را برای همیشه به سوی ویرانی حرکت دهد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب