سرویس: استان ایلام
کد خبر: 52024
|
16:48 - 1400/02/03
نسخه چاپی

فعال سیاسی گفت:

مذاکره بدون لغوتحریم ها معنا ندارد

مذاکره بدون لغوتحریم ها معنا ندارد
فعال سیاسی گفت:مذاکره بدون لغو تحریم ها معنادار وباید کلیه تحریم ها لغو شود.

به گزارشايلام بيدار "علی اسماعیلی"، فعال سیاسی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار با اشاره به مذاکرات وین گفت: غربی ها از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی غیر از ظلمی که در حق ملت بزرگ ایران در طول دهه‌های قبل از انقلاب انجام داده بودند، دشمنی خود را آغاز کرده و همه فشارهای ممکن را تا حالا به کشورمان وارد کرده‌اند که تحریم، یکی از این فشارها بوده، است.

وی اظهار کرد: اتفاقاتی که در برجام به وقوع پیوست بدعهدی غربی ها را به اثبات رساند و اینکه نمی‌توان به وعده‌ها و امضاهای مسولان امیدی داشت و در حقیقت هیچ تضمینی در امضاهای مسئولین نیست که باید تیم مذاکره ایران این موضوع را مدنظر داشته باشند.
 
اسماعیلی افزود: ایران در حال مذاکره با کشورهایی است که در برجام بدعهدی خود را اثبات کردند و امیدواریم تیم مذاکره ایران، این بار از سیاست‌های کلان نظام عدول نکرده و با هوشیاری این مذاکرات را دنبال کنند.
 
وی بیان کرد: اگر خروجی مذاکرات وین چیزی جز لغو تحریم‌ها و بدون راستی آزمایی باشد،برای ملت قابل قبول نیست. 
 
به گفته اسماعیلی دولت در سال‌های اخیر عملکرد نامطلوبی در زمینه‌های مختلف داشته و نتوانسته به عمده وعده‌های خود جامه عمل بپوشاند، به همین دلیل قصد دارد با به سرانجام رساندن مذاکرات و گشایش‌های موقتی که به‌واسطه آزادسازی بخش کوچکی از دارایی‌های ایران صورت می‌گیرد کارنامه مناسبی برای خود ایجاد کند.
 
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد