سرویس: استان ایلام
کد خبر: 51675
|
09:37 - 1400/01/14
نسخه چاپی

رییس اداره ورزش و جوانان هلیلان گفت:

فعالیت سه هزار ورزشکار سازمان یافته در هلیلان

فعالیت سه هزار ورزشکار سازمان یافته در هلیلان
رییس اداره ورزش و جوانان هلیلان گفت: ۸۰۰ میلیون ریال برای تجهیز خانه های ورزش روستایی این شهرستان از محل اعتبارات روستایی و عشایری هزینه شد.

به گزارشايلام بيدار،"علی نجات ترحمی"؛رییس اداره ورزش و جوانان هلیلان، اظهار داشت: این خانه های ورزش روستایی در سال ۹۹ برای جلوگیری آسیب های اجتماعی و همچنینتحقق شعار هر روستا یک خانه ورزشدر روستاهای گلدره و پیازآباد منطقه زردلان گرمسیر، شیرواند، پله کبود، تخم بلوط علیا، تخم بلوط سفلی، چشمه ماهی و روستای ماهیزان سفلی راه اندازی شدند.

وی افزود: هدف از تجهیز و راه‌اندازی خانه‌های ورزش روستایی در این شهرستان تازه تاسیس ایجاد قطب‌های ورزش روستایی، ایجاد شور و نشاط و همچنین کاهش میزان آسیب‌های اجتماعی است.

رییس ادارهورزش و جوانان شهرستان هلیلانتاکید کرد: توسعه ورزش در مناطق کم برخوردار نظیر روستاها، می تواند عاملی مهم و تعیین کننده در راستای ایجاد عدالت در توزیع سرانه های ورزشی هر منطقه باشد.

ترحمی در خصوص هیات های ورزشی هلیلان نیز افزود : تعداد ۲۵ هیات ورزشی، ۱۰ هیات ورزشی بانوان، ۱۷نواب رییس بانوان و چهار رییس هیات ورزشی بانوان در این شهرستان فعال است.

وی اضافه کرد : همچنین این شهرستان دارای سه هزار ورزشکار غیرسازمان یافته است که در فضاهای رو باز فعالیت می کنند.

رییس اداره ورزش و جوانان هلیلان با بیان اینکه این شهرستان دارای چهار زمین ورزشی خاکی در روستاهای شیرواند، مهدیه، دارپروشه و تخم بلوط علیا است، ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال ۱۴۰۰ سه زمین چمن مصنوعی با شرایط مطلوب با تاییدکارشناسان فنی مهندسی در این شهرستان در دستور کار است.

ترحمی با قدردانی از تلاش های و حمایت های فرماندار هلیلان و مدیرکل ورزش و جوانان استان، گفت: با تلاش این مدیران و پیگیری انجام شده مقرر گردیدهسالن ورزشی شهیدمیرابیگیشهرکهره مورد تعمیر و راه اندازی مجدد قرار گیرد و سیستم گرمایشی و سرمایشی سالن زنده یاد کرمی شهر توحید نیز تجهیز شود.

وی در ادامه از پیشرفت ۹۸ درصدی زمین چمن مصنوعی شهر کهره هلیلان خبر داد و افزود: این زمین ورزشی نیز در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

 

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد