سرویس: استان ایلام
کد خبر: 51004
|
13:19 - 1399/12/03
نسخه چاپی

مدیرکل استاندارد ایلام:

طرح نظارت بر مراکز عرضه کالا تا پایان تعطیلات ایام نوروز ادامه خواهد داشت

طرح نظارت بر مراکز عرضه کالا تا پایان تعطیلات ایام نوروز ادامه خواهد داشت
مدیرکل استاندارد ایلام گفت: از ابتدای اسفند ماه سال جاری بازرسی و نظارت بر مراکز عرضه کالا در این استان افزایش یافته و این روند تا پایان تعطیلات ایام نوروز ادامه خواهد داشت.

به گزارشايلام بيدار"مهناز همتی"، مدیرکل استاندارد ایلام گفت: به منظور کنترل بر کیفیت کالاهای عرضه شده و همچنین داشتن نشان استاندارد، بازرسان این اداره کل در قالب گشت‌های مشترک با حضور نماینده‌های سازمان حمایت از مصرف کنندگان، تعزیرات حکومتی، اصناف، اماکن و بهداشت به صورت روزانه از مراکز عرضه بازرسی و نظارت به عمل می‌آید.

مدیرکل استاندارد ایلام، با بیان اینکه نظارت‌ها در بازار شب عید و این ایام تشدید خواهد شد، اظهار کرد: در این بازرسی‌ها، کالاهای مشمول استاندارد اجباری، کنترل و با توزیع کالاهای فاقد پروانه استاندارد برابر قوانین رسیدگی و برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون نمونه برداری از سطح بازار و بازرسی‌های متعددی در حال انجام است، افزود: بازرسان این اداره کل در قالب گشت‌های مشترک تا پایان نوروز تمرکز ویژه ای روی مواد غذایی و سایر کالاها مصرفی شهروندان در این ایام خواهند داشت.

همتی یادآور شد: مصرف کالای با کیفیت و سالم حق همه شهروندان است و تولید کنندگان و عرضه کنندگان باید برای جلب رضایت مشتریان خود در راستای تولید چنین کالاهایی اقدام کنند.

وی بیان کرد: مردم از کالایی استفاده کنند که نشان استاندارد داشته باشد و برای اطمینان از صحت علامت استاندارد و سلامت محصول خریداری شده خود می‌توانند کد ده رقمی زیر علامت استاندارد را به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷ از طریق پیامک ارسال نمایند.

 

انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب