سرویس: استان ایلام
کد خبر: 50322
|
12:26 - 1399/11/08
نسخه چاپی

رییس داوطلبان هلال احمر خبر داد؛

اهدای تجهیزات پزشکی مردمی به ارزش یک هزار و 700 میلیارد ریال

اهدای تجهیزات پزشکی مردمی به ارزش یک هزار و 700 میلیارد ریال
رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور گفت: یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال از سوی مردم برای تهیه ماسک، وسایل بهداشتی، کپسول اکسیژن و ... اهدا شده است.

به گزارشايلام بيدار، "محمد نصیری"، رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر امروز (چهارشنبه) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: از این تعداد ۱۱ هزار سبد معیشتی در استان ایلام توزیع شده است.

وی ضمن قدردانی از مشارکت مردم در تهیه این سبدهای غذایی اظهار کرد: ۱۰۰ درصد اعتبار تامین این اقلام از محل مشارکت های مردمی بوده است.
رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر تاکید کرد: همچنین در این مدت یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال از سوی مردم برای تهیه ماسک، وسایل بهداشتی، کپسول اکسیژن و ... اهدا شده است.
نصیری از برنامه ریزی برای توزیع سبدهای معیشت بین مردم در شب عید با توجه به تاکید مقام معظم رهبری خبر داد.
وی با اشاره به لغو برنامه پیاده روی اربعین یادآور شد: در صورت برگزاری اربعین در سال آینده برنامه ریزی برای خدمات رسانی ویژه و مضاعف به زائران اباعبدالله(ع) انجام خواهد شد.
رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر همچنین از تجهیز ۲ پایگاه امدادی این جمعیت در شهرستان های بدره و هلیلان خبر داد و گفت: پوشش سراسری این پایگاه ها در سراسر استان در دستور کار این جمعیت قرار دارد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد