سرویس: استان ایلام
کد خبر: 49087
|
18:42 - 1399/09/09
نسخه چاپی

قهرمان كوراش جهان در گفتگو با ايلام بيدار:

رژیم ترور را به رسمیت نمی شناسیم/ افتخار می کنم در رقابت جهانی مقابل اسرائیل حاضر نشدم

 رژیم ترور را به رسمیت نمی شناسیم/ افتخار می کنم در رقابت جهانی مقابل اسرائیل حاضر نشدم
قهرمان كوراش جهان گفت: متاسفانه يكي از دانشمندان برجسته خود را در حوزه هسته ايو دفاعي از دست داديم و اين نشان از عجز و ناتواني دشمنان در مقابل ملت ايران است.

"سعيد خسروي نژاد"، قهرمان كوراش جهان در گفتگو با خبرنگارايلام بيداربا محكوم كردن ترور بزدلانه شهيد فخري زاده، دانشمند ارزشمند هسته اي كشورمان گفت: رژيم صهيونيستي و هم پيمانان اين رژيم هميشه به دنبال ضربه زدن به ملت ايران بوده و براي اين كار از هيچ تلاشي دريغ نمي كنند.

وي اظهار كرد: در تازه ترين جنايات اين رژيم، متاسفانه ما يكي از دانشمندان برجسته خود را در در حوزه صنعت هسته اي از دست داديم و اين نشان از عجز و ناتواني دشمنان در مقابل ملت ايران است.

قهرمان كوراش جهان افزود: اسرائيل با اين اقدام بزدلانه خود نفرت ها را از خود بيشتر كرد و نه فقط ملت ايران بلكه تمام ملت هاي آزاده هم چنين اقداماتي را محكوم كرده اند.

خسروي نژاد ادامه داد: بنده افتخار مي كنم كه در مسابقات جهاني كوراش و در فينال اين مسابقات از رويارويي با حريف اسرائيلي خود صرف نظر كردم و حالا كه اين اقدامات رژيم بيشتر نمود پيدا كرده به تصميم خودم افتخار مي كنم.

وي بيان كرد: پايه هاي اين رژيم غاصب هر روز سست تر و لرزان مي شود و براي همين عجولانه و شتاب زده تصميماتي مي گيرند كه نه تنها آنها را از اين شرايط نجات نمي دهد بلكه تبعات ناشي از آن برايشان سخت تر و سنگين تر خواهد شد.

قهرمان كوراش جهان گفت: در واقع با از دست دادن بزرگاني همچون سردار سليماني و فخري زاده هستند جواناني كه مسير و راه اين عزيزان را ادامه دهند و اين پرچم را به دست صاحب اصلي اش برسانند.

 

انتهاي پيام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد