سرویس: استان ایلام
کد خبر: 48954
|
19:47 - 1399/09/02
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه مهران خبر داد؛

اجرای ۹۸ برنامه هفته بسیج در مهران

 اجرای ۹۸ برنامه هفته بسیج در مهران
فرمانده سپاه ناحیه مهران از اجرای تعداد 98 برنامه همزمان با هفته بسیج در شهرستان مهران خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، سرهنگ پاسدار "فرهاد امینی"، فرمانده سپاه ناحیه مهران در آستانه پنجم آذرماه سالروز تاسیس بسیج مستضعفین ، به خبرنگار ما گفت : برخود لازم می دانم در آستانه پنجم آذرماه ؛ سالروز تاسیس بسیج مستضعفین به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمه الله علیه ،از تلاش و کوشش آحاد بسیجیان شهرستان مهران در عرصه های مورد نیاز درسال گذشته و جاری تقدیروتشکر نمایم. نقش آفرینی که تکلیف گرایی و ولایت مداری مردم و بسیجیان شریف شهرستان مهران را به نمایش گذاشته است.

سرهنگ امینی با اشاره به سازماندهی مردم شهرستان در قالب بسیج مساجد و محلات ، بسیج جامعه زنان، بسیج دانش آموزی ، فرهنگیان ، کارمندی ،کارگری ،اصناف ، بسیج عشایری ، بسیج حقوق دانان ، بسیج جامعه پزشکی ، بسیج کشاورزی ، بسیج ورزشکاران و بسیج پیشکسوتان جهاد وشهادت ، از تعهد و تلاش فرماندهان و اعضای محترم شورای حوزه ها ، پایگاهها و واحدهای مقاومت و مسئولین کانون های اقشاری و متخصصین و گردان های بسیج در راستای ماموریت های مختلف بسیج قدردانی کرد و از شروع بکار بسیج مهندسین صنعتی و بسیج مهندسین عمران و معماری در سال جاری خبر داد.

 ایشان در پایان از حمایت های امام جمعه گرانقدر و همراهی فرماندار محترم و مدیران اداری شهرستان و تعامل و همکاری اعضای محترم شورای تامین درخصوص بسیج و برنامه های آن نیز تقدیر و تشکر بعمل آورد

انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب