سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 46025
|
09:39 - 1399/04/29
نسخه چاپی

فرمانده انتظامی استان ایلام:

کشف انبار لوازم خانگی احتکاری به ارزش ۵ میلیارد در ایلام

کشف انبار لوازم خانگی احتکاری به ارزش ۵ میلیارد در ایلام
فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف احتکار لوازم خانگی به ارزش پنج میلیارد ریال در استان خبر داد.

به گزارشايلام بيدار،سردار نورعلی یاری"،فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در راستای طرح سراسری مبارزه با احتکار کالاهای اساسی ومورد نیازمردم و در پی رصد اطلاعاتی بهعمل آمدهمبنی بر اینکه شخصی با هویت معلوم اقدام به احتکار ودپولوازم خانگی در یکی از محلات شهر ایلام کرده، موضوع دردستور کارماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان، ضمن شناسایی و کشف انبار با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات موفق پلیسی این انبار را پلمپ و یک متهم را در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ارزش ریالی اموالکشف شدهتوسط کارشناسان بالغ بر پنج میلیارد ریال برآورد شده، ادامه داد: با توجه به استعلامات بهعمل آمدهاین انبار در سامانه جامع انبارهای وزارتصمتثبت نشدهو اقلام احتکار شده در آن شامل لوازم خانگی مختلف بوده است.

سردار یاری با اشاره به اینکه مبارزه با اخلالگران نظام اقتصادی به صورت جدی دردستور کارپلیس قرار دارد، از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعاتدر خصوصمفاسد اقتصادی و احتکار کالا و ارز رادر اسرع وقتو از طریق مرکز فوریت‌های تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد