سرویس: استان ایلام
کد خبر: 43544
|
09:57 - 1399/01/11
نسخه چاپی

کاهش ۶۱ درصدی ترددهای استان ایلام در ۲۴ ساعت گذشته

کاهش ۶۱ درصدی ترددهای استان ایلام در ۲۴ ساعت گذشته
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: با توجه به مصوبات ستاد مقابله با کرونا و اعمال قانون در خصوص ترددهای غیر ضروری، طی 2 روز گذشته بیش از 60 درصد کاهش تردد داشته‌ایم.

به گزارشايلام بيدار، سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام با اعلام این خبر گفت: با توجه به مصوبات ستاد مقابله با کرونا مقررات سخت گیرانه در خصوص ترددهای غیر ضروری و جلوگیری از ورود خودروهای غیر بومی طی ۲ روز گذشته به مرحله اجرا در آمده است.

وی افزود: خوشبختانه همکاری خوب مردم و اعمال مقررات جریمه و توقیف خودروهای اندک افراد متخلف باعث کاهش چشم گیر ترددهای بین شهری در استان شده است.

رئیس پلیس راه استان ادامه داد: محورهایی که قبلا دارای فراوانی تردد بودند مورد تمرکز قرار گرفتند و طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد بیشترین کاهش تردد در این محورها از جمله محور زرنه-سومار بوده‌ایم.

وی خاطر نشان کرد: خودروهای متخلف از مقررات در مبادی ورودی استان به میزان ۵ میلیون ریال جریمه و خودروی افراد خاطی به مدت یک ماه توقیف می‌شود.

همتی زاده همچنین گفت: برابر مصوبات ستاد مقابله با کرونا خودروهایی که در درون استان نیز تردد غیر ضروری داشته باشند برابر مقررات جریمه خواهند شد. 

وی در پایان گفت: همه ما باید مکلف به عمل به توصیه‌های بهداشتی و پیوستن به پویش در خانه بمانیم برای قطع زنجیره انتشار ویروس و بیماری باشیم.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد