سرویس: استان ایلام
کد خبر: 41454
|
13:21 - 1398/10/28
نسخه چاپی

معاون رئیس جمهور:

سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده در استان ایلام تدوین می شود

سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده در استان ایلام تدوین می شود
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: بیستمین سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده کشور در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان ایلام تصویب می شود.

به گزارشايلام بيدار، "معصومه ابتکار"، معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده ظهر امروز شنبه در حاشیه بازدید از کارگاه چیت‌بافی هفت چشمه شهر ایلام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیستمین سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده در کشور امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان ایلام به تصویب می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه این سند موجب رشد کمی و کیفی وضعیت زنان در محیط خانواده و اجتماع می‌شود، افزود: این سند کاربردی و راهگشا بوده و راهبردی برای ارتقای بهبود وضعیت زنان در زمینه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و تولید است.

وی تصریح کرد: تاکنون طرح‌های مختلفی از طرف معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری به استان ایلام برای اجرا ابلاغ شده که امروز گزارش کار این طرح‌ها بیان می‌شود.

ابتکار تصریح کرد: خوشبختانه مسئولان استان فضا را برای فعالیت‌های اقتصادی زنان به ویژه در حوزه تولید صنایع‌دستی و محصولات بومی فراهم کرده‌اند.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با اشاره به ظرفیت‌های بالای تولید صنایع دستی در ایلام، تصریح کرد: با توجه به این ظرفیت‌ها، باید حضور زنان در عرصه تولید و اشتغال با حمایت مسئولان توسعه بیشتری پیدا کند.

وی گفت: یکی از مهمترین موارد در تولیدات زنان در حوزه‌های مختلف از جمله صنایع‌دستی فراهم شدن شرایط فروش و عرضه آنها به بازار است و زنان باید قوی‌تر و بهتر از گذشته با بازار ارتباط بگیرند و درآمد کسب کنند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد