سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 40864
|
14:33 - 1398/10/10
نسخه چاپی

با حضور نماینده ولی فقیه در استان؛

امام جمعه جدید ملکشاهی معرفی شد

امام جمعه جدید ملکشاهی معرفی شد
در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولین، امام جمعه جدید ملڪشاهی معرفی شد.

به گزارشايلام بيدار، در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولین، امام جمعه جدید ملکشاهی معرفی شد.

 

حجت السلام والمسلمین " اله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و  امام جمعه ایلام در این مراسم ، با تقدیر از حضور حماسی مردم در مراسم حماسه نهم دی ماه گفت: مردم همیشه در تمام عرصه ها با بصیرت وبه موقع ولایت مداری خود را ثابت کرده اند وحماسه آفریدند.

 

وی نقش مردم ملکشاهی را در دوران دفاع مقدس وعرصه های مختلف قابل تقدیر دانست وگفت: امروز هم مردم ولایت مدار این شهرستان با برگزاری مراسمات باشکوه وحضور پررنگ در همه عرصه ها به خصوص نماز جمعه که نشان از بصیرت این مردم را دارد در صحنه حضور دارند وباید قدرشناس این مردم باشیم

 

حجت السلام کریمی تبار به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت باید بستر ها برای حضور حداکثری مردم فراهم شود  وکاندید ها هم از وعده های که نمیتوانند عملی کنند بپرهیزند.

 

نماینده ولی فقیه در استان گفت: در این انتخابات دشمنان بدنبال این هستند مردم حضور کم رنگ داشته باشند وباید مردم با انتخاب نمایندگان اصلح وحضور پرشور یه بار دیگر پوزه دشمنان ره به خاک بمالند.

 

وی یادآور شد: وعده ای در فتنه 88 بصیر بودند و نلغزیدند اما عده ای فریب خوردند اما مردم با بصیرت در مقابل فتنه گران ایستادند ودر نهم دی ماه یه حماسه بزرگ خلق کردند ودشمنان را مایوس کردند ومردم بخوبی تونستند حق را از باطل تشخیص دهند.

 

حجت السلام کریمی تبار به جایگاه نماز جمعه اشاره کرد و وگفت: یکی از شهرستانهایی که حضور مردم در نماز جمعه پررنگ است، شهرستان ملکشاهی است.

 

در پایان این مراسم حجت اسلام والمسلمین سید علی حسینی احمد بعنوان امام جمعه شهرستان ملکشاهی معرفی شد.

انتهای پیام/
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب