سرویس: استان ایلام
کد خبر: 39476
|
23:58 - 1398/08/22
نسخه چاپی

به منظور پاسداشت پوشش رسانه ای حماسه اربعین صورت گرفت؛

تجلیل شورای فرهنگ عمومی کشور از سردبیر ایلام بیدار

تجلیل شورای فرهنگ عمومی کشور از سردبیر ایلام بیدار
شورای فرهنگ عمومی کشور از "مرتضی سبزی"، سردبیر و خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار نیز به منظور پاسداشت پوشش حماسه عظیم اربعین حسینی تجلیل کرد.

به گزارشايلام بيدار، مراسم تجلیل از خادمان فرهنگی اربعین حسینی صبح امروز، 22 آبان ماه با حضور نماینده ولی فقیه در استان، قائم مقام شورای فرهنگ عمومی کشور، فرمانده نیروی انتظامی استان،ائمه جمعه شهرستان های استان، هنرمندان و خادمان فرهنگ اربعین و به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام و شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار شد.

شورای فرهنگ عمومی کشور در این مراسم از "مرتضی سبزی" سردبیر و خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار نیز به منظور پاسداشت پوشش حماسه عظیم اربعین حسینی تجلیل کرد.

در این لوح آمده است: ماندگاری سیادت سفیران حسینی از روزگاران دوردست تاکنون ریشه در چشمه ی زایای فرهنگ عمومی این سامان دارد و ابزاری گیراتر و فاخرتر از هنر یارای تبیین، ترویج و توسعه مولفه های راستینش آن گونه که باید نیست.

از این رو به شکرانه تلاش های نستوه تان در راستای تبلیغ و ترویج فرهنگ اربعین و پاس داشت روز فرهنگ عمومی این سپاسنامه در "آئین تجلیل از خادمان فرهنگی اربعین" تقدیم تان می شود.

گفتنی است تیم خبری پایگاه خبری تحلیلیایلام بیداراز زمان آغاز حماسه پیاده روی اربعین به صورت مستمر و هر سال از ابتدا تا انتها و چند روز بعد از اربعین در مرز بین المللی مهران مستقر بوده است.

مرتضی سبزی,اربعین,خادمان اربعین,مرز مهران,شورای فرهنگ عمومی,استان ایلام,ایلام بیدار

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد