سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 38592
|
07:52 - 1398/07/15
نسخه چاپی

زنگ سلامت در مدارس شهرستان چرداول نواخته شد

زنگ سلامت در مدارس شهرستان چرداول نواخته شد
زنگ سلامت در مدارس سراسر شهرستان چرداول نواخته شد.

به گزارشايلام بيدار، زنگ سلامت در سراسر شهرستان چرداول و بصورت نمادین با حضور مدیر آموزش وپرورش شهر ستان، معاون شبکه بهداشت، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ودیگر مسئولین شهرستانی در دبستان شهید نارنجی شهر سرابله نواخته شد 

اکبر زمانی مدیر آموزش وپرورش چرداول، با بیان اینکه هشتم اکتبر روز جهانی کودک نام‌گذاری شده است، افزود: نام‌گذاری این روز با هدف حمایت از حقوق کودکان است. 
 
وی اظهار کرد: برنامه‎‌های هفته کودک هر سال از ۱۳ تا ۱۹ مهرماه برگزار می‌شود.
 
مدیر آموزش وپرورش شهرستان به شعار هفته کودک اشاره کرد و افزود: شعار امسال هفته ملی کودک، «آینده را باید ساخت» است، این بیشتر یک «نگرش» است تا همه برنامه‌های حوزه کودک با تأکید بر آینده کودکان باشد.
 
زمانی تاکید کرد: اسامی روزهای هفته کودک محیط زیست، میراث فرهنگی و گردشگری کودک، صلح، بازی و نشاط کودک، رسانه و ارتباطات کودک، کتاب و فرهنگ مطالعه کودک، خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی نامگذاری شده است.
 
وی  با بیان اینکه برنامه های هفته کودک رنگ و بوی عاشورایی می گیرد، افزود: نهادینه کردن  ارزش‌های تربیتی و جهاد در راه خدا در ذهن و روح کودکان از اهداف اجرای برنامه‌های هفته کودک می باشد.  
 
 در آیینی که به همین مناسبت در دبستان شهید نارنجی برگزار شد، صادقی، معاون شبکه بهداشت شهرستان چرداول، با اشاره به شعار  امسال، تحرک و فعالیت بدنی را لازمه داشتن یک زندگی سالم دانست و گفت: همه اقشار جامعه ما به‌خصوص نوجوانان و جوانان باید به هر چهار بعد سلامتی یعنی سلامتی جسمی، روحی و روانی، معنوی و اجتماعی توجه کنند تا سلامت نسل‌های بعدی جامعه‌ حاصل گردد
 
در ادامه توسط پلیس راهنمایی و رانندگی نکات ایمنی و ترافیکی برای دانش آموزان شرح داده شد
 
انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد