سرویس: دین و مذهب
کد خبر: 38514
|
06:55 - 1398/07/13
نسخه چاپی

بانوی مسیحی اهل ایتالیا در مشهد مقدس به دین اسلام مشرف شد

بانوی مسیحی اهل ایتالیا در مشهد مقدس به دین اسلام مشرف شد
بانوی 20 ساله اهل ایتالیا با حضور در دفتر جامعه روحانیت امامیه هرات در شهر مشهد مقدس طی مراسمی با قرائت شهادات سه‌گانه به دین اسلام و مذهب امام جعفر صادق علیه السلام تشرف پیدا کرد.

به گزارشايلام بيدار، یک بانوی ۲۰ ساله اهل کشور ایتالیا روز گذشته با حضور در دفتر جامعه روحانیت امامیه هرات در شهر مشهد مقدس طی مراسمی با قرائت شهادات سه‌گانه به دین اسلام و مذهب امام جعفر صادق علیه السلام تشرف پیدا کرد.

حجت الاسلام احمد بهشتی دبیر جامعه روحانیت امامیه هرات، در گفت‌وگو با خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، ضمن اعلام این خبر گفت: «کیارا کاستلّو» دانشجوی ایتالیایی مقیم آلمان در حضور مسئولین جامعه روحانیت، دلیل این تشرف را رفتار نیک همراهان افغانستانی و جایگاه عزتمند بانوان در اسلام بیان کرد و گفت که افتخار می‌کنم به دین مبین اسلام و مذهب تشیع مشرف شدم.

بهشتی در ادامه افزود: طی صحبتی که با این خانم تازه مسلمان داشتم او به من گفت که در ایتالیا با افغانستانی‌ها آشنا شده و پس از آشنایی با این دوستان و آگاهی درباره مذهب تشیع تصمیم گرفته به اسلام شیعی مشرف شوم.

دبیر جامعه روحانیت امامیه هرات خاطرنشان کرد: این بانوی ایتالیایی با افتخار اعلام کرد که این نتیجه رسیده اسلام بهترین مسیر برای زندگی است و احساس می‌کند به عنوان یک زن در سایه این دین و پوشش جدید (حجاب) امنیت بیشتری خواهد داشت.

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد