سرویس: حسینیه ایلام بیدار
کد خبر: 38282
|
07:21 - 1398/07/06
نسخه چاپی

چه داروهایی برای زائران اربعین ممنوع است؟

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا درباره اقدامات نیروی انتظامی برای تسهیل بخشیدن سفر زوار اربعین توضیحاتی داد.

به گزارشايلام بيدار،سرتیپ پاسدار محسن فتحی زاده، جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، درباره اقدامات ناجا برای سفر زوار به کشور عراق و برنامه راهپیمایی اربعین گفت: امسال بر اساس برآوردهایی که صورت گرفته است، شاهد حجم زیادی از حضور عاشقان امام حسین (ع) برای شرکت در راهپیمایی اربعین هستیم.

به گزارش برنا ، وی افزود: از آنجایی که برخی از ظرفیت‌های ما محدود است، به پلیس راه کشور تمهیداتی را ارائه و بر انجام آن تاکید کردیم.

سردار فتحی زاده درباره برنامه‌های ناجا برای اختصاص ظرفیت پارکینگ به زواری که با خودروهای شخصی به مرز می‌آیند، اظهار کرد: به مسئولان حاضر در مرز جنوبی کشور تاکیداتی مبنی بر افزایش ۳۰ درصدی ظرفیت پارکینگ‌ها را داشته و در برخی نقاط مرزی نیز با توجه به حجم زوار، این رقم تا ۵۰ درصد نیز افزایش خواهد یافت.

او گفت: در تمام نقاط مرزی پارکینگ‌های بزرگی تمهید شده است، لذا از هموطنان می‌خواهیم تا خودروهای خود را در کوچه پس کوچه‌های شهرهای مرزی و در نقاط متفرقه و کور پارک نکنند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه پارسال از نظر تامین امنیت و نظم در نقاط مرزی بهترین عملکرد را داشته‌ایم، گفت: برقراری نظم و انضباط در مراسم راهپیمایی اربعین پارسال، مثال زدنی بود و کنترل امنیت در مرزها به بهترین نحو ممکن انجام شد.

وی درباره کنترل فردی زوار در هنگام خروج از مرز گفت: هموطنان بدانند که مسئولان کشورعراق طبق مقرراتی که دارند برخوردهای سفت و سختی را خواهند داشت، لذا ناجا با اجرای طرح‌های خود از خروج افراد بدون مجوز خروج از کشور برخورد خواهد کرد.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد