سرویس: استان ایلام
کد خبر: 37539
|
08:06 - 1398/06/13
نسخه چاپی

دبیرستاد امربه معروف ونهی از منکر ایوان؛

نهادینه کردن فریضه امر به معروف در بین مردم تضمین سلامت جامعه است

نهادینه کردن فریضه امر به معروف در بین مردم تضمین سلامت جامعه است
جلسه ستاد احیا امربه معروف و نهی از منکر شهرستان ایوان با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارشايلام بيدار،جلسه ستاد احیا امربه معروف ونهی از منکر شهرستان ایوان با حضورجانشین ،ودبیر ستاد احیا امربه معروف و نهی از منکر  وجمعی از مسئولان در سالن جلسات فرمانداری برگزلر شد.


سرهنگ پاسدار "عارف یاسمی "،دبیذ ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان ایوان  با اشاره به اینکه لازمه انجام این فریضه الهی داشتن روح بزرگ و هزینه کردن برای نگهداری دین است گفت: برای انجام امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید تمام تلاش خود را به‌کار بگیریم و مدیران و مسئولان باید نسبت به اجرای امربه معروف و نهی از منکر اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی بزرگترین معروف کار و خدمت برای مردم و بزرگترین منکر ناامید کردن مردم نسبت به نظام و دستاوردهای انقلاب است بیان کرد: امروزه یک تهاجم گسترده دشمنان برای رویارویی با نظام جمهوری اسلامی شکل گرفته و این مستلزم آمادگی و ایستادگی تمامی نیروها و مسئولان برای حفظ دستاوردهای انقلاب است.

یاسمی افزود: اگر بتوانیم فریضه الهی و واجب امر به معروف و نهی از منکر را در همه ابعاد، فرهنگی، هنری، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی به عنوان فرهنگ رایج و مسلط بر افکار و اعمال مردم نهادینه کنیم توان مقابله در برابر تهاجمات گسترده دشمن را هم خواهیم داشت.

فرمانده سپاه ناحیه ایوان بیان کرد: در این دوران چهل سالگی انقلاب همواره فرهنگ ایستادگی، مقاومت، امر به معروف و نهی از منکر بر کشور حاکم بوده است و باید برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب هم منطبق بر این فرهنگ عمل کنیم.‌

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد