سرویس: استان ایلام
کد خبر: 36328
|
22:59 - 1398/03/02
نسخه چاپی

انتقاد شدید معاون سابق اقتصادی استانداری ایلام از نماینده مردم ایلام در مجلس/

درویشی: جلال میرزایی درک درستی از امور اجرایی ندارد

درویشی: جلال میرزایی درک درستی از امور اجرایی ندارد
انتقادات جلال میرزایی از ایوب درویشی معاون اقتصادی سابق استانداری ایلام با واکنش تند وی مواجه شد.

به گزارشايلام بيدار،  ایوب درویشی معاون سابق اقتصادی استانداری ایلام در پاسخ به اظهارات جلال میرزایی نماینده ایلام در مجلس گفت:خوشحالم که میرزایی پس از مدتها شخصا اعلام داشت که در آمدن بنده به ایلام هیچگونه دخالت و نقشی نداشته است، کما اینکه در آمدنم به ایلام کسی جز استاندار ایلام و در رفتنم به اصفهان کسی جز استاندار اصفهان نقشی نداشته است. این در حالی ست که اوائل به هر نحو ممکن  به دنبال اثبات نقش خود در انتصاب اینجانب بود.

وی ادامه داد:اما بنده متاسفانه در پیروزی ایشان مانند سایر همفکرانم نقش داشتم و از این بابت از مردم شریف ایلام عذرخواهی میکنم,زیرا ایشان با رفتار و عملکرد غیرمدبرانه و غیرقابل دفاع خود ثابت کرد نماینده ای در تراز و شان مردم شریف ایلام نیست.

درویشی افزود:البته داب او در برخورد با دوستانش ناسپاسی با آنهاست مانند برخوردی که با رییس ستادش چند وقت پیش داشت.

معاون سابق اقتصادی استانداری ایلام عنوان کرد: وی بدلیل اینکه درک درستی از امور اجرایی و مدیریتی ندارد ارزیابی اش از عملکرد مدیران ناقص است. زیرا قبل از نمایندگی حتی رییس یک اداره کوچک نیز نبوده است.ایشان حتی تعریف درستی از توسعه نیز ندارد.

درویشی اضافه کرد: در یک تعریف ساده از توسعه، توسعه یعنی رشد متوازن در حوزه های اقتصادی سیاسی اجتماعی فرهنگی زیرساختی.در حالی که معاون اقتصادی مسئول بخشی از فرآیند توسعه است.عملکرد اینجانب در این مدت از فعالان اقتصادی، از واحدهای غیرفعالی که در این مدت فعال شده اند،از اتاق بازرگانی اتاق اصناف و مسئولین مرتبط اقتصادی باید پرسید.
 
وی گفت: استان ایلام در مدت مسئولیت بنده در شاخص های ارزیابی اقتصاد مقاومتی،جذب تسهیلات اشتغالزا جزو استان های اول بوده و در جذب سرمایه گذاران و هلدینگ های اقتصادی از جمله هلدینگ کوثر،بنیاد برکت،بنیاد علوی،بنیاد مستضعفان،بنیاد شاهد و ... گام های اساسی برداشته است.مضافا اینکه چنانچه ضعفی در کار بنده بود،چرا ایشان بعنوان نماینده مردم یکبار یادآوری نکرد و تذکر نداد.
معاون سابق اقتصادی استانداری ایلام تاکید کرد: از آنجایی که بنده نقدپذیر و مشورت پذیر هستم اگر نظری ابراز میکردند به اعتبار و احترام مردم استفاده میکردم، اما در این مدت که در استان بوده ام از سوی ایشان دریغ از یک مشورت و یا کمک در جذب اعتبارات اقتصادی برای استان.حال،سوال من از ایشان این است شما که دم از تخصص گرایی می زنید چرا خود شما عضویت در کمیسیون انرژی را پذیرفته اید که در آن هیچ تخصصی ندارید؟این کمیسیون چه جذابیتی برای شما داشته است؟
درویشی افزود: وی از درک این موضوع نیز عاجز است که بنده که چند دوره مسئولیت فرماندار و مدیرکل در استان های مختلف کشور را تجربه کرده ام و فرماندار ویژه شهرستان اقتصادی و استراتژیک چابهار در سوابق من موجود است انتصابم به عنوان معاون اقتصادی استانداری ایلام کاملا بدیهی و مطابق با شاخص های انتصاب و انتخاب بوده است.
وی ادامه داد: نکته آخر اینکه اگر عملکرد بنده به زعم ایشان مطلوب نبوده چگونه به معاونت استانداری استانی بزرگ،صنعتی،اقتصادی و مهمی چون اصفهان منصوب شده ام؟یعنی تا این اندازه ساختار وزارت کشور فاقد ارزیابی های لازم در ارتقا و جابجایی مدیرانش می باشد؟
درویشی عنوان کرد: در پایان از ایشان دوستانه درخواست میکنم شیوه حاشیه سازی را کنار گذاشته و اگر یار و معین مدیران استان نیست حداقل خار راه آنان نباشد تا در این شرایط سخت اقتصادی بتوانند باری از دوش مردم برداشته و گرهی از مشکلات آنها بگشایند.
لازم به ذکر است جلال میرزایی نماینده مردم ایلام در مجلس اخیرا ضمن انتقاد از عملکرد درویشی گفته بود: بنده نقشی در آوردن درویشی نداشته ام وعملکرد وی درایلام مطلوب نبود . در دوره ایشان معاونت اقتصادی نتوانست در راستای توسعه استان گامهای موثری بردارد.وما می بایست بعنوان نماینده از اختیارات نظارتی استفاده می کردیم که جلو ضرر بیشتر این انتصاب را می گرفتیم.
 
انتهای پیام/ش
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد