سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35693
|
07:35 - 1397/12/18
نسخه چاپی

فرماندار ورود کند؛

فشار کمرشکن وکلای برخی بانک ها بر مردم دره شهر

فشار کمرشکن وکلای برخی بانک ها بر مردم دره شهر
وکلای برخی بانکها ولکن معامله نیستند و برای دریافت حق الوکاله پدر ضامن را از قبر درآورده و مجدد کفن و تدفین می کنند.

به گزارشایلام بیدار، در حالیکه به اغاز سال جدید نزدیک‌می شویم بانکهای دره شهر فشار کمر شکنی بر ضامنین و دریافت کنندگان تسهیلات برای پرداخت اقساط اورده اند.

این بانکها برای فشار بر دریافت کنندگان تسهیلات از تمامی سیستمهای ارتباطی مانند تلفن، پیامک، نامه و.... استفاده میکنند و با این روش در استانه سال جدید باعث ایجاد اضطراب شدیدی بین مردم شده اند.

حتی برخی وام گیرندگان و ضامنین بر سر این موضوع درگیری لفظی پیدا کرده و عملا این موضوع به ایجاد کدورت و دشمنی منجر شده است.

از این سمت نیز وکلای برخی بانکها ولکن معامله نیستند و برای دریافت حق الوکاله پدر ضامن را از قبر دراورده و مجدد کفن و تدفین میکنند.

این در حالی است که برای برخی از ضامنین نیز حکم جلب صادر شده است.

بیشتر ضامنها نیز کارمندان ادارات بخصوص آموزش و پرورش هستند که ترس مسدودی حساب و برداشت حقوقشان انهم در اخرین روزهای سال انها را به مرز افسردگی و بحران روحی کشانده است.

مسلما تسویه حساب تسهیلات قانونی است اما اینکه بانکهابا توجه به مشکلات اقتصادی و وضعیت بد معیشتی انهم در آستانه سال جدید اینگونه ضامنها و دریافت کنندگان وام را برای گرفتن تشویقی پایان سال ازار دهند جای بسی تاسف دارد.

قطعا نه ضامن فرار می کند نه سود بالای بانکها از بین می رود پس تا بعد عید صبر کردن کار سختی نیست.

امیدواریم فرماندار دره شهر در جلسه ای با بانکها به این مسئله ورود کند و دادستان محترم نیز تمهیداتی اندیشیده که تا بعد تعطیلات عید کسی جلب یا دچار مسدودی حساب نشود.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد