سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35516
|
13:30 - 1397/11/28
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان ایلام:

بالاترین منکر ناامید کردن مردم از نظام است

بالاترین منکر ناامید کردن مردم از نظام است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: متأسفانه دست های پنهانی در درون نظام وجود دارد که می خواهند مردم را از نظام بدبین کنند.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام والمسلین "اله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام صبح امروز در همایش آمران امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام در محل هتل لاله شهر ایلام گفت: ،صرفاً وظیفه و تکلیف قشر خاصی از جمعیت نیست هر انسان مکلفی، طبق امر خداوند متعال تکلیف مهم  امر به معروف و نهی از منکر را بر عهده دارد و باید همانند دیگر امور واجب به آن اهتمام بورزد.

وی اظهار کرد: در واقع کسی که امر به معروف و نهی از منکر می کند قبل از ورود به این فریضه جان و مال خود را با خدا معامله می کند اگر چه ممکن است عوارضاتی هم در پی داشته باشد.

امام جمعه ایلام افزود: هنر در انجام این فریضه این است که تشخیص دهیم تکلیف چیست، در واقع یکی از ویژگی های ورود به این عرصه همین است که براساس تکلیف عمل کرد.

کریمی تبار ادامه داد: آنچه باید به آن توجه کرد این است شرایط امر به معروف و نهی از منکر تنها مختص به اجتماع نیست و بالاتریت کاربرد آن در خانواده ها اس.

وی با بیان اینکه اولین شرط امر به معروف و نهی از منکر ابراز ناراحتی درونی است، افزود: در انجام این فریضه ضرورت دارد تا شرایط و مراتب به طور صحیح رعایت گردد.

نماینده ولی فقیه در استان بر لزوم شناسایی منکرات و اولویتها و نیز برنامه ریزی برای انان اشاره و گفت: ما از ظرفیت ها و امکانات خوبی برخوردار هستیم و باید با شناسایی اولویت ها کارهای بزرگی را انجام دهیم.

امام جمعه ایلام عنوان کرد: متأسفانه دست های پنهانی در درون نظام وجود دارد که می خواهند مردم را از نظام بدبین کنند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد