سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35350
|
10:00 - 1397/11/12
نسخه چاپی

از سوی استانداری ایلام؛

برنامه افتتاح و کلنگ زنی طرح های دهه فجر استان ایلام اعلام شد

برنامه افتتاح و کلنگ زنی طرح های دهه فجر استان ایلام اعلام شد
برنامه افتتاح و کلنگ زنی طرح های دفهه فجر استان ایلام از سوی استانداری اعلام شد.

"آیت قیصربیگی"، مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام در گفتگو باایلام بیدارضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر از اعلام برنامه افتتاح و کلنگ زنی طرح ها و پروژه های استان در این ایام خبر داد و گفت: برنامه های این دهه از روز جمعه 12 بهمن ماه با سخنرانی و گزارش خدمات نظام در طول چهار دهه انقلاب اسلامی توسط استاندار ایلام در پیش از خطبه های نماز جمعه شهر ایلام و فرمانداران در شهرستان های استان شروع می شود.

وی ادامه داد: در روز شنبه 13 بهمن ماه راس ساعت 10 صبح با حضور استاندار ایلام و نماینده ولی فقیه در استان و مدیران دستگاه های اجرایی نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی واقع در پارک چغاسبز ایلام افتتاح می شود.

قیصربیگی در ادامه به برنامه حضور مسئولان ارشد استان در شهرستان های استان جهت افتتاح و کلنگ زنی طرح ها و پروژه ها در این ایام اشاره کرد و گفت؛ روز یکشنبه 14 بهمن ماه استاندار ایلام به اتفاق معاونین و دیگر مسئولان استانی مهمان مردم شهرستان مهران هستند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری ایلام در ادامه از سفر معاون امور عمرانی و معاون سیاسی و امنیتی استاندار در روز دوشنبه 15 بهمن ها به شهرستان های چرداول و سیروان خبر داد و گفت: شهرستان های ایوان و بدره نیز در روز سه شنبه 16 بهمن ماه به ترتیب میزبان معاون امور اقتصادی و معاون سیاسی و امنیتی استاندار هستند.

وی افزود: معاون امور اقتصادی استاندار نیز در روز چهارشنبه 17 بهمن ماه به شهرستان های آبدانان و دهلران سفر می کند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام مراسم غبار روبی مزار شهدا را برنامه روز پنجشنبه 18 بهمن ماه همزمان با سراسر کشور اعلام کرد و گفت؛ در این روز از ساعت 15 در مزار امام زاده علی صالح (ع) با حضور استاندار ایلام و سایر مسئولان استان نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام می شود.

وی در ادامه برنامه دیگر روز پنجشنبه را سفر معاون امور عمرانی به شهرستان ملکشاهی برای افتتاح طرح ها و پروژه های دهه مبارک فجر عنوان کرد. وی سپس افزود؛ در روز جمعه 19 بهمن ماه نیز معاون سیاسی و امنیتی استاندار مهمان مردم شهرستان دره شهر خواهد بود.

قیصربیگی سپس از حضور استاندار ایلام و معاونین و سایر مسئولان استانی در مراسم افتتاح و کلنگ زنی طرح ها و پروژه های شهرستان ایلام در روز یکشنبه 21 بهمن ماه خبر داد و گفت: برنامه پایانی دهه مبارک فجر حضور در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن است.

وی افزود: در این روز استاندار ایلام و مدیران دستگاه های اجرایی نیز همراه و همگام با مردم شریف و انقلابی استان ایلام در راهپیمایی 22 بهمن حضوری گسترده خواهند داشت تا یک بار دیگر با آرمان های امام راحل (ره)، انقلاب اسلامی و شهدا پیمان دوباره ببندند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام درپایان ضمن تشکر از همراهی همه خبرنگاران و اصحاب رسانه از آنان جهت حضور در این برنامه ها دعوت بعمل آورد.

 

انتهای پیام/س

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد