سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35202
|
08:51 - 1397/10/30
نسخه چاپی

مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ایلام تأکید کرد؛

لزوم اطلاع رسانی دستاوردهای 40 ساله انقلاب در ایلام

لزوم اطلاع رسانی دستاوردهای 40 ساله انقلاب در ایلام
مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استان ایلام، گفت: امروز همبستگی، همگرایی، وحدت و انسجام در بین اقوام استان مشهود است.

به گزارشايلام بيدار، "خیرالله گراوند"، مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ایلام در کمیسیون اقوام و مذاهب این استان، بابیان این مطلب، اظهار کرد: با توجه به توطئه‌های بی‌شمار دشمنان، امروز جامعه ما بیش از هر زمان دیگر نیازمند همگرایی، انسجام و وحدت دارد.

وی، بابیان اینکه استان ایلام دارای قومیت‌ها با گویش‌های مختلف زبانی است اما در کنار هم و با اشتراکات فراوان باهم زندگی می‌کنند، ابراز کرد: مشارکت و همبستگی اقوام، پیشرفت و توسعه جامعه را به دنبال دارد و بر این اساس باید از هرگونه تفرقه خودداری کرد و بر وحدت بین اقوام تأکید کرد چراکه دشمنان بر همین با تفرقه‌افکنی به دنبال منافع شوم خود هستند.

گراوند، با تأکید بر اینکه ضرورت دارد دست آورده‌ای چهار دهه پس از انقلاب برای آحاد مردم بازگو شود، تصریح کرد: دشمنان نظام، انقلاب و ملت ایران اسلامی، در تلاش برای ضربه زدن و خدشه‌دار کردن نظام اسلامی و القای ناکارآمدی نظام با تشدید تحریم‌های اقتصادی دارند.

مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استان ایلام، گفت: از آنجائی که دشمنان درصدد پمپاژ یاس و ناامیدی در جامعه هستند ضرورت دارد، مسئولین با ارائه عملکرد و خدمات نظام امید و امیدآفرینی را در بین اقوام و گروه‌های مختلف اجتماعی به وجود آورند.

وی، خاطرنشان کرد: بیان دستاوردهای نظام اسلامی در طول 40 سال عمر بابرکت انقلاب، به‌طورقطع نقش مهمی در راستای خنثی کردن نقشه‌های شوم دشمنان و ایجاد امید و نشاط در بین اقشار مختلف مردم دارد و بر این اساس نیز باید این خدمات برای مردم بازگو شود.

گراوند، در پایان‌بر برگزاری باشکوه و امیدآفرین برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه فجر با محوریت مردم و نسل جوان تأکید کرد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد