سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35060
|
10:39 - 1397/10/17
نسخه چاپی

ایلام بیدار گزارش می دهد؛

گلایه تیم هندبال ایلام از نبود امکانات مناسب ورزشی

گلایه تیم هندبال ایلام از نبود امکانات مناسب ورزشی
ورزشکارانی که در این سالن بدون داشتن سیستم گرمایشی ورزش کنند قطعا با مشکلات جسمی رو به رو می شوند به خصوص اینکه این ورزشکاران در اسفند ماه باید در مسابقات شرکت کنند.

گروه ورزشی ایلام بیدار::ورزش یکی از پراهمیت ترین فعالیت ها برای انسان است و هم در ادیان اسلام و هم در کتاب های علمی به این مهم پرداخته شده است.

اگر در جامعه ای ورزش کم ارزش شود آن جامعه در بسیاری از مسائل اجتماعی، فرهنگی و... نزول پیدا می کند، البته در عصر حاضر ورزش حتی بر سیاست جامعه نیز تأثیر فراوان دارد.

با نگاهی سطحی به زیر ساخت ها و امکانات ورزشی در استان ایلام متوجه می شویم که مردم ایلام در مبحث ورزش نیز در زمره استانهایی است که در محرومیت به سر می برد

با نگاهی به سرانه ورزشی در سطح استان می بینیم که در برخی مناطق استان بخصوص شهرستانهای تازه تاسیس سرانه ورزشی پایینتر از میانگین کشوری است.

گاها در برخی سالن ها و مکان های ورزشی که به عنوان محیط هایی برای تخلیه انرژی و هیجان جوانان محسوب می شود مشکلات و کمبود هایی هستیم.

گلایه ورزشکاران و تیم هندبال ایلام

مدتی قبل بود که در همین پایگاه خبری در رابطه با سالن ورزشی هفت تیر ایلام مطالب و مشکلاتی مطرح شد که با تقدیر از مسئولان ورزش و جوانان این مشکلات مورد بررسی و رفع قرار گرفت.

یکی از این مشکلات مشکل سیستم روشنایی سالن بود که مسئولان در همان موقع درصدد رفع آنان برآمده اند، با توجه به اینکه قرار بوده چند ماهه این مشکلات رفع شود اما تاکنون این مهم محقق نشده است.

همین امر باعث شده تا ورزشکاران و تیم هایی که در این سالن تمرینات خود را ادامه می دادند با مشکلاتی مواجه شده که از جمله آن می توان به کرایه سالن های ورزشی اشاره کرد.

پیگیری های ورزشکاران با مسئولان اداره ورزش و جوانان شهرستان تا آنجا پیش رفت که تا رفع مشکلات کامل سالن ورزشی هفت تیر ایلام ورزشکاران و تیم ها از سالن ورزشی شهدای قلاویزان استفاده کنند.

اما این آخر ماجرا نبوده و این سالن هم از مشکلاتی برخوردار است که مهمترین انها عدم سیستم گرمایشی است.

ورزشکارانی که در این سالن بدون داشتن سیستم گرمایشی ورزش کنند قطعا با مشکلات جسمی رو به رو می شوند به خصوص اینکه این ورزشکاران در اسفند ماه باید در مسابقات شرکت کنند.

مطالبه اصلی ورزشکاران تیم هندبال و هاکی ایلام ایجاد سیستم گرمایشی ولو موقت در سالن شهدای قلاویزان تا اتمام کار و رفع مشکلات سالن شهدای هفت تیر ایلام است.

یکی از اعضای این تیم در گفتگو با خبرنگار ما خواستار رسیدگی مسئولان امر در رابطه با مشکلات شد و گفت: امیدواریم به مقوله مهم سلامت و امکانات سالن های ورزشی توجه جدی شود.

وی افزود: مقام معظم رهبری در رابطه با ورزش و اهمیت ان همواره تأکیدات زیادی داشته اند و همان گونه که بیان کردند جوانان بایستی آتش به اختیار به مسائل ورود کنند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد