سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34958
|
08:34 - 1397/10/09
نسخه چاپی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام:

9 دی تثبیت نظام در برابر فتنه بود

9 دی تثبیت نظام در برابر فتنه بود
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: 9 دی روز خروش ملت انقلابی و ایستادگی مقابل استکبار بود.

به گزارشايلام بيدار، "محمد میرزایی"، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام با اشاره به سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: 9 دی روز خروش ملت انقلابی و ایستادگی مقابل استکبار بود.

وی اظهار کرد: ۹ دی روز خروش ملت انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلام و پاسخ به هتاکی‌های ضد انقلاب و روز حق‌خواهی و ایستادگی در برابر استکبار بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام افزود: این روز تجدید میثاق ملت انقلابی و همیشه در صحنه با ولایت بود که با حضور آگاهانه خوب چهره نفاق و فتنه را افشا کردند.

میرزایی ادامه داد: دو انقلاب یکی ۲۲ بهمن ۵۷ و دیگری تسخیر لانه جاسوسی ۱۳ آبان ۵۸ را پشت سر گذاشتیم و ۹ دی ۸۸ انقلاب سومی بود که تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج فتنه را به دنبال داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام بیان کرد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند «در ابتدای انقلاب، محرم به کمک این مردم آمد» و امام خمینی(ره) فرمود.خون بر شمشیر پیروز است در قضایای نه دی هم عاشورا به کمک ملت آمد و حماسه بزرگ و ماندگاری خلق کرد.

میرزایی حیدری با دعوت از مردم همیشه در صحنه استان ایلام برای حضور در راهپیمایی باشکوه ۹ دی اضافه کرد: استادان، کارکنان و دانشجویان بابصیرت این دانشگاه نیز فردا همراه و هم‌پای مردم ایلام در مراسم یوم‌الله ۹ دی حضور می‌یابند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد