سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34764
|
07:37 - 1397/09/21
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان ایلام:

مطالبات رهبری در شورای فرهنگ عمومی پیگیری شود

مطالبات رهبری در شورای فرهنگ عمومی پیگیری شود
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بر رعایت منویات و مطالبات رهبری معظم انقلاب در شورای فرهنگ عمومی استان ها تاکید کرد.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام والمسلمین "الله نور کریمی تبار"، در جلسه اعضای شورای فرهنگ عمومی اظهار کرد: اعضای این شورا باید با رصد وضعیت موجود بتوانند راهکارهای کارشناسی و اجرایی را تدوین و ارائه دهند.

وی ادامه داد: مصوبات شورا نیز باید بیشتر ضمانت اجرایی داشته و دستگاه های مختلف ذیربط نسبت به اجرای آنها اهتمام داشته باشند.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: دشمن با تمام توان و امکانات خود بسیج شده تا به نظام و انقلاب ضربه بزند و بیشترین فعالیت خود را نیز در حوزه فرهنگ با ترویج برنامه های مخرب و ضد ارزشی دنبال می کند پس باید بتوانیم با ابزارهایی که آنها استفاده می کنند، مقابله به مثل کرده و جوانان را در مقابل این تهدیدات بیمه و مصون سازی کنیم.

حجت الاسلام کریمی تبار، ابراز کرد: باید به تقویت فرهنگی های غنی و ریشه دار پرداخته و در کنار آن از برخی رسوم که تنها به آسیب های اجتماعی دامن می زند، دوری کنیم.

وی، افزود: باید در برنامه ریزی ها اولویت بندی کنیم و با توجه به محدودیت منابع اعتباری تلاش کنیم برنامه هایی را در دستور کار قرار دهیم که مبتلا به تعداد بیشتری از مردم بوده و عموم افراد از نتایج آن بهره مند شوند.

امام جمعه ایلام نقش مبلغان دینی را در خنثی سازی توطئه های دشمنان تعیین کننده دانست و گفت: روحانیت باید با حضور در میان نوجوانان و جوانان و شنیدن دغدغه های آنان تلاش کند ارتباط بیشتری با این نسل داشته باشد.

کریمی تبار تاکید کرد: اگر در این مسئله غفلت کنیم دشمنان با سوء استفاده خوراک مورد نظر خود را در اختیار آنان قرار خواهند داد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب