سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 34762
|
07:15 - 1397/09/21
نسخه چاپی

ایلام بیدار گزارش می دهد؛

ملکشاهی در مسیر توسعه، پیشرفت و آبادانی + تصاویر

ملکشاهی در مسیر توسعه، پیشرفت و آبادانی + تصاویر
جلسه شورای شهر ارکوازملکشاهی با مسئولان بنیاد مستضعفان در خصوص پیشرفت و آبادانی ارکوازملکشاهی برگزار شد.

به گزارشايلام بيدار، شهرستان ملکشاهی یکی از شهرستانهای توسعه نیافته استان ایلام است که از بسیاری مشکلات رنج می برد.

بنیادمسستضعفان کشور در ماههای اخیر با ورود به شهرستان ملکشاهی قدمهایی در راستای شناسایی و رفع محرومیت ها در این شهرستان برداشته است.

در اولین اقدام بنیاد مستضعفان در شهرستان ملکشاهی، پروژه نیمه تمام دی کلینیک با تخصیص اعتبارات لازم شروع به کار کرده و همچنین اعتباراتی برای تکمیل مسجدجامع شهرستان اختصاص داده شده است.

در همین راستا، جلسه شورای شهر ارکوازملکشاهی با مسئولان بنیاد مستضعفان در خصوص پیشرفت و آبادانی ارکوازملکشاهی برگزار شد.

احمد عبدالی رئیس شورای شهر ارکوازملکشاهی در این جلسه گفت: شورای شهر عصاره ای از قسمت ها ومحلات مختلف شهر است که راهکارهایی برای توسعه شهر ارائه می دهند.

وی اظهار کرد: نیاز به تعامل بین شهردار و شورای شهر و بنیاد مستضعفان برای عمران و توسعه شهر وجود دارد.

عبدالی افزود: آماده همکاری در بخش های عمرانی، بازرگانی، گردشگری، فرهنگی و... هستیم و آمادگی داریم که کارگروههای تخصصی و تعاونی برای کار زیربنایی و اقتصادی تشکیل دهیم.

رئیس شورای شهر ارکوازملکشاهی گفت: شورای شهر می تواند نقش ذره بین ایفا کند و کلیه ظرفیتها را در یک نقطه جمع و در اختیار بنیاد مستضعفان قرار دهد.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه های بنیاد مستضعفان بایستی تقویت روحیه نشاط در جامعه باشد، لذا با ایجاد فضاهای نشاط آور از جمله فضاهای سبز محله ای و عمومی با شهرداری همکاری داشته باشد که راهی برای پیشگیری از افسردگی مردم خواهد بود.

پرداخت 25 میلیارد تومان تسهیلات بانک سینا برای اشتغال در ملکشاهی

مدیر ملی پروژه بنیاد مستضعفان در ملکشاهی در این جلسه گفت: با بدو ورود بنیاد مستضعفان به ملکشاهی پروژه دی کلینیک بررسی شد، اولین گام طرح آبادانی در ملکشاهی بحث بهداشت است.

وی اظهار کرد: معیشت و اشتغال بحث مهمی است.

محمدیان افزود: صندوق های توان افزایی، مطالعات، اشتغال زدایی، کارگاههای چاقوسازی و اصلاح نژاد دام از اقدامات بنیاد مستضعفان در راستای آبادانی شهرستان ملکشاهی خواهد بود.

مدیر ملی پروژه بنیاد مستضعفان در ملکشاهی گفت : 25 میلیارد تومان تسهیلات بانک سینا برای اشتغال و معیشت و 10 میلیارد بلاعوض با تاسیس بانک سینا در ملکشاهی پرداخت خواهد شد.

بحث اصلی بنیاد مستضعفان اشتغالزایی است

یوسف فریادی زاده مدیر کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان و مدیر پیشرفت و آبادانی پروژه ملکشاهی گفت: بعد از ورود بنیاد مستضعفان به ملکشاهی کارهای بنیاد علوی در این شهرستان سریعا شروع شد و تکمیل دی کلینیک و مسجدجامع آغاز گردید.

وی اظهار کرد: بحث اصلی بنیاد مستضعفان اشتغالزایی است و به دنبال ایجاد شغل های دائمی هستیم. باید برنامه داشته باشیم تا به نتیجه برسیم.

فریادی زاده افزود: با تمام سازمان ها و نهادها همکاری داریم و با استانداری نیز تفاهم نامه همکاری امضاء کرده ایم.

مدیر کل اموال و املاک بنیاد و مدیر پیشرفت و آبادانی پروژه ملکشاهی گفت : انشاالله روزی بیاید که هیچ بیکاری در شهرستان ملکشاهی نداشته باشیم.

سجاد میرزایی شهردار ارکوازملکشاهی نیز راهکارهایی درخصوص مسیر سلامت و توسعه و عمران شهر ارکوازملکشاهی ارائه داد.

همچنین با حضور مدیر طرح پیشرفت و آبادانی شهرستان ملکشاهی، مدیر بنیاد مستضعفان استان، شهردار و شورای شهر ارکواز از طرح های پیشنهادی جهت عمران و آبادانی ارکوازملکشاهی بازدید بعمل آمد.

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب