سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34472
|
07:37 - 1397/08/24
نسخه چاپی

در جلسه شورای اداری شهرستان عنوان شد؛

اجرای بیش از 50 ویژه برنامه هفته بسیج در آبدانان

اجرای بیش از 50 ویژه برنامه هفته بسیج در آبدانان
فرمانده سپاه ناحیه آبدانان در جلسه شورای اداری آبدانان گفت: بیش از 50 برنامه متنوع با حضور اقشار و گروه‌های مختلف در هفته بسیج شهرستان آبدانان برگزار می‌شود.

به گزارشايلام بيدار، سرهنگ پاسدار "کرمرضا نصرالهی"، فرمانده سپاه ناحیه آبدانان در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: هفته بسیج یادآور مقطع طلایی تاریخ چند هزارساله ایران، رشادت شهدا، بسیجیان، جانبازان و ایثارگرانی است که نقش خودشان را به شایستگی در دوران دفاع مقدس ایفا و جان خود را نثار انقلاب اسلامی کردند.

وی افزود: بسیج در کنارمردم و مسئولین، بی ادعا و بی منت به پاسداری از ارزش های انقلابی پرداخته و همچنان به وظیفه دینی و انقلابی خویش عمل می کند.
فرمانده سپاه ناحیه آبدانان هفته بسیج را مروری بر همه ارزش ها و توانمندی های بسیج دانست و بیان داشت: این هفته بهانه ای است که عملکرد بسیج در حوزه های مختلف به مردم ارائه شود.
وی با اشاره به اینکه بیش از 50 برنامه در زمینه های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در هفته بسیج در آبدانان برگزار می شود، بیان کرد: امیدواریم با برنامه ریزی های مناسب و تعامل مسئولان و مردم بتوانیم گام های عملی برای تحقق اهداف بسیج برداریم .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبدانان اجتماع بزرگ بسیجیان درروز 5 آذرماه،برگزاری یادواره شهدا، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، میقات بزرگ حلقه های صالحین بسیجیان شهرستان ، اعزام تیم های پزشکی بسیج به مناطق محروم ، بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی، نشست بصیرتی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر را از جمله برنامه های مهم این هفته بیان کرد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد