سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 33684
|
08:41 - 1397/06/11
نسخه چاپی

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دهلران:

بیش از 20میلیارد ریال درحوزه های مختلف شهرستان هزینه شده است

بیش از 20میلیارد ریال درحوزه های مختلف شهرستان هزینه شده است
رئیس اداره بهزیستی شهرستان دهلران گفت: این میزان اعتبار در چهار بخش توانبخشی، اجتماعی ،پیشگیری و اشتغال در سطح شهرستان هزینه شده است.

به گزارشايلام بيدار  به نقل از نسیم دهلران،"حشمت غلامی" رئیس اداره بهزیستی شهرستان دهلران  در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: از این مبلغ 620میلیون تومان در حوزه توانبخشی به معلولین تخصیص یافته که از این مبلغ کمک هزینه موردی، درمان، خرید وسایل توانبخشی، یارانه مراکز نگهداری معلولان وکمک هزینه تحصیلی دانشجویان ودانش آموزان هزینه شده است.

وی افزود: در حوزه پیشگیری از معلولیتها تلاش شده در بحث غربالگری شنوایی نوزادان وغربالگری بینایی وهمچنین پیشگیری از آسیب های اجتماعی وآموزشی، مدارس محلات شهری و روستایی ومحیط های نظامی اقداماتی انجام شده که در این طرح ها بیش از 23هزار نفر بهره مند شدند که در این حوزه 41میلیون تومان هزینه شده است
رئیس اداره بهزیستی شهرستان دهلران عنوان کرد: درحوزه اجتماعی خدمات مناسبی به افراد تحت حمایت ارئه شده است وعلاوه بر شهریه سه دهک به کودکان مهدهای روستایی، بیمه تامین اجتماعی زنان سرپرست خانوار و همچنین توسعه مهد های کودک روستایی و تهیه یک وعده غذای گرم مهد کودک ها با اعتباری بالغ 540میلیون تومان هزینه شده است.
 وی گفت: درحوزه مشارکت ها واشتغال در زمینه اشتغالزایی، مسکن، تامین جهیزیه وتهیه سبد غذایی خانوار بیش از 878میلیون تومان هزینه شده است.
غلامی بیان نمود: خوشختانه در دولت تدبیر وامید علاوه بر تجهیز مجتمع رفاهی میمه زرین آباد وتشکیل موسسات توانبخشی وکلینیک های مدد کاری اجتماعی، تعداد 4موسسه به منظور ایجاد اشتغال ودر دسترس قرار گرفتن خدمات بهزیستی از فعالیت های مهمی بوده که دولت حمایت کرده است.
وی ابراز نمود: با پیگیری های صورت گرفته در سال جاری مستمری 570خانوار پشت نوبت در این اداره برقرار شده است.
 
انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد