سرویس: ورزشی
کد خبر: 33683
|
08:38 - 1397/06/11
نسخه چاپی

رئیس اداره ورزش و جوانان سیروان:

پروژه های ورزشی سیروان با پیشرفت مناسب در حال ساخت می باشد

پروژه های ورزشی سیروان با پیشرفت مناسب در حال ساخت می باشد
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیروان گفت: سالن چند منظوره روستای چشمه پهن چشمه رشید بخش کارزان95 درصد پیشرفت داشته است.

به گزارشايلام بيدار،طالب فرجی رئیس اداره ورزش و جوانان سیروان در گفتگو با خبرنگار سیروان نوین اظهار داشت: شهرستان سیروان با توجه به موقعیت جغرافیایی که دارد از دیر باز متاسفانه به لحاظ زیر ساخت مورد توجه نمایندگان و مسئولین استان قرار نگرفته است.

این مسئول افزود: مهاجرت مردم این شهرستان نیز علل مختلفی دارد که نبود فضاهای ورزشی مناسب برای تخلیه انرژی جوانان شاید یکی از این علل باشد.
فرجی تصریح کرد: زمانی که سیروان جز شهرستان چرداول بوده مسئولین وقت در ایجاد فضاهای مناسب بر شهر سرابله تمرکز داشته داشته اند و برای داشتن پاسخ به ورزشکاران، تنها یک سالن ورزشی در شهر لومار در سال 75 احداث نموده اند.
مسئول اداره ورزش و جوانان سیروان اضافه کرد: پس از گذشت شش سال از عمر شهرستان هنوز فقر فضاهای ورزشی در سیروان مشهود است.
این مسئول توضیح داد: با توجه به شرایط جوی مناسب شهرستان در نیمه دوم سال و با افزایش فضاهای ورزشی در شهرستان می توان شاهد میزبانی مسابقات شهرستانی، استانی و حتی کشوری در شهرستان باشیم.
وی در پایان به پروژه های ورزشی شهرستان اشاره کرد و گفت: پروژه ورزشی چمن مصنوعی سراب کارزان با 70% پیشرفت فیزیکی، سالن ورزشی چند منظوره چشمه پهن چشمه رشید با 95% پیشرفت فیزیکی، سالن ورزشی رزمی شهر لومار با 60% پیشرفت فیزیکی و زمین چمن روستای لرینی از مهمترین فضاهای ورزشی در حال ساخت در این شهرستان بشمار می آیند که می توان گفت از پیشرفت مناسبی برخوردارند.
 
انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد