سرویس: استان ایلام
کد خبر: 33429
|
10:08 - 1397/05/25
نسخه چاپی

پیام فرمانده سپاه استان به مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور

پیام فرمانده سپاه استان به مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور
سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به کشور پیامی صادر کرد.

به گزارشايلام بيدار ، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع ) استان ایلام به مناسبت فرارسیدن ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به کشور پیامی صادر کرد.

 
متن این پیام به این شرح است: 
بسمه تعالی
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا     
از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردندبعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود را دگرگون نکرده ‏اند. (سوره احزاب ؛ آیه ٢٣)
آزادگان ارزشمندترین سرمایه برای ادامه آرمان ‌ها و اهداف امام راحل و شهیدان والامقام هستند که در طول دوران دفاع مقدس با افتخار و سرافرازی از میهن اسلامی ایران دفاع کردند.
26مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی یادآور ایمان راسخ بزرگ مردانی است که در برابر همه ناجوانمردی های دشمنان ایستادند و از شکنجه ‏های مزدوران بعثی هراسی به خود راه ندادند.و فرزندان غیور ایران همیشه سربلند ، صبور و راضی به قضای الهی با سینه‏ هایی فراخ‏تر از اقیانوس ها از همه‏ جا و همه ‏کس بریده و به خدا پیوستند و عزتی ارزشمند را به جهانیان نمایاندند. راد مردانی که تمام هستی خویش را برای حفظ کیان انقلاب اسلامی و دفاع از اسلام در طبق اخلاص نهادند و با تحمل سخت ترین شرایط و شدیدترین تنگناها و مضایق از باورهای دینی و انقلابی خویش در وفاداری به انقلاب و آرمان های امام راحل دست بر نداشتند وامروزنیز به عنوان پیشتازان حمایت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ، در تلاش برای ساختن ایرانی آبادتر و عزتمندتر از هیچ کوششی فروگذار نیستند.
اینجانب فرارسیدن این روز عزیز را به همه ملت بزرگ ایران ، به آزادگان عزیز سرافراز و خانواده های مکرمشان تبریک می گویم و از درگاه قادر متعال مسالت می نمایم این قشر شریف را همواره قرین عنایات خود فرماید.
 
 
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد