سرویس: استان ایلام
کد خبر: 33011
|
07:20 - 1397/04/31
نسخه چاپی

استاندار ایلام خبر داد؛

رفع مشکلات 85 واحد صنعتی و معدنی و تولیدی/ استان ایلام رتیه هفتم شاخصه های اقتصاد مقاومتی شد

رفع مشکلات 85 واحد صنعتی و معدنی و تولیدی/ استان ایلام رتیه هفتم شاخصه های اقتصاد مقاومتی شد
استاندار ایلام گفت: مشکلات 47 طرح تولیدی و 38 واحد صنعتی و معدنی در ایلام رفع شده است.

به گزارشايلام بيدار، "قاسم سلیمانی"، استاندار ایلام در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی از ارتقای رتبه استان در شاخص‌های اقتصاد مقاومتی خبر داد.

استاندار ایلام گفت: در سال 95 رتبه 27 ارزیابی وزارت کشور و 22 سازمان مدیریت برنامه ریزی داشته‌ایم که در سال 96 رتبه ارزیابی وزارت کشور به هفت و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به 15 رسیده است.

 وی ادامه داد: امسال و طی چهار ماه اخیر امروز چهاردهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در استان ایلام با حضور مسؤولان امر برپا شده است. اگر روند گذشته استمرار یابد و دستور کار مطابق دستور و برش اقتصاد مقاومتی در سطح ملی باشد می‌توانیم در ردیف استان های نخست کشور در سال 97 قرار گیریم.

نماینده عالی دولت در استان ایلام به مهمترین مباحث طرح شده در ستاد اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: برنامه دولت فعال کردن واحدهای تولیدی نیمه فعال و تکمیل طرح‌های بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی است.

سلیمانی تصریح کرد: برنامه‌هایی که در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی بررسی می‌شود شامل محورهای چندگانه از جمله صنایع و کارگاه‌های تولیدی و خدماتی تعطیل است.همچنین کارگاه‌هایی که نیمه فعال بوده و با ظرفیت کم کار می‌کنند باید با تزریق اعتبارات و حل مشکلات آنها ظرفیتشان بالا رود.

وی ادامه داد: همچنین پروژه‌هایی که در دوران سازندگی قرار دارند و بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند تلاش می‌شود در سال 96 و امسال تکمیل شوند.

این مسؤول اضافه کرد: تاکنون 47 طرح تولیدی و 38 واحد صنعتی و معدنی و شش طرح گردشگری و سه طرح کشاورزی در ستاد اقتصاد مقاومتی بررسی و مشکلات آنها رفع شده است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد