سرویس: سیاسی
کد خبر: 31914
|
12:13 - 1397/01/29
نسخه چاپی

آقای احمدی نژاد! با خودت چند چندی؟!

توئیت شرم آور احمدی نژاد/ نگاه ریاکارانه به جبهه حق و باطل

توئیت شرم آور احمدی نژاد/ نگاه ریاکارانه به جبهه حق و باطل
او اینقدر نمک نشناسانه و بدون کوچکترین اشاره به شهدای مدافع حرم، صریحا میگوید "در درگیری های منطقه هر اتفاقی بیفتد طرف پیروز فقط و فقط صهیونیست ها هستند"

به گزارشايلام بيدار،امیرحسین ثابتی: احمدی نژاد در آخرین توییتی که ساعتی قبل منتشر کرده با اشاره به وضعیت منطقه نوشته: "در درگیری های منطقه هر اتفاقی بیفتد طرف پیروز، فقط و فقط مستکبران، صهیونیست ها، دولت های استعماری و فرا منطقه ای هستند."


دقت کردید؟ او اینقدر نمک نشناسانه و بدون کوچکترین اشاره به شهدای مدافع حرم، صریحا میگوید "در درگیری های منطقه هر اتفاقی بیفتد طرف پیروز فقط و فقط صهیونیست ها هستند" اما همین آقای احمدی نژاد چند ماه قبل پس از پیروزی تاریخی جبهه مقاومت در سوریه و عراق بر داعش در آبان 96، همرنگ جماعت شد و طی پیام تبریکی به حاج قاسم سلیمانی نوشت:

"پیروزی بزرگ بر جریان خشن و تکفیری مورد حمایت نظام سلطه و صهیونیسم بین الملل که در سایه فداکاری خیل عظیمی از انسانهای مومن به دست آمد را به رهبری انقلاب، ملت‌های آزاده عراق و سوریه و ایران و تمامی مردم منطقه، جبهه مقاومت، خانواده معظم شهیدان و به جنابعالی که نقش مهمی در این رویداد تاریخی داشتید، صمیمانه تبریک عرض می نمایم."


مواضع ریاکارانه احمدی نژاد مدتهاست آشکار شده اما باید تاسف خورد به حال آن 500 برادر و خواهر سابقا بسیجی که دو هفته قبل در نامه به رهبری، بر اساس  توهمات و مواضع مزورانه احمدی نژاد سیاست های منطقه ای جمهوری اسلامی را "سلطه جویی منطقه ای" توصیف و در پایان نامه شان از محمود احمدی نژاد به عنوان ناجی دو عالم یاد کردند.

برادران و خواهران! احمدی نژاد نگاهش به جبهه حق و باطل در منطقه همینقدر ریاکارانه و شرم آور است که ملاحظه کردید. میدانم حمایت از احمدی نژاد برایتان در دنیا منفعتی ندارد، اما آخرت خود را به پای چنین فردی بر فنا ندهید. آن نامه ای که اکثر شما نخوانده یا نفهمیده امضایش کردید، ادامه همین مواضع ریاکارانه و شرم آور بود. نمیشود ادعای مبارزه با ظلم داشت اما در برابر هزاران شهید مدافع حرم ایرانی، افغانی، لبنانی، سوری، پاکستانی، عراقی و... اینقدر نمک ناشناس بود...
 
انتهای پیام/الف

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد