سرویس: استان ایلام
کد خبر: 30252
|
19:37 - 1396/09/19
نسخه چاپی

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام خبر داد؛

مودیان مالیاتی از طرح بخشودگی جرائم استفاده کنند

مودیان مالیاتی از طرح بخشودگی جرائم استفاده کنند
مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام از ارائه آموزش قوانین مالیاتی برای مجامع خصوصی و دستگاه‌های اجرایی استان ایلام خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، "غلامرضا امیدی"، مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام ضمن اشاره به نامگذاری امسال با عنوان "اقتصاد مقاومتی، اقدام  و عمل" و هفته فرهنگ مالیاتی اظهار داشت: سازمان امور مالیاتی کشور با نگاه به حمایت از تولیدات داخلی و ملی برنامه‌ریزی‌هایی دارد.

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام گفت: به همین منظور قوانین و دستورالعمل‌هایی در جهت تسهیل در ارائه خدمات و امر پرداخت مالیات، ساماندهی امور زیربنایی و بخشودگی جرایم مالیاتی تدوین شده است.

وی ادامه داد: ادارات امور مالیاتی در جهت حل و فصل پرونده‌ها و بخشودگی جرایم مالیاتی نهایت همکاری را با مؤدیان مالیاتی در استان ایلام داشته و در این راه تلاش بی‌وقفه‌ای صورت گرفته است.

این مسؤول اضافه کرد: اخذ دقیق مالیات بایستی بر مبنای اطلاعات صحیح و درست باشد و در این راه اداره کل امور مالیاتی استان تلاش ویژه‌ای را در دستور کار خود قرار داده است.

امیدی تصریح کرد: طرح جامع مالیاتی نیز در همین راستا برنامه‌ریزی شده که با اجرای آن ورود اطلاعات پرونده مؤدیان سیستمی شده و دخالت و اعمال نظر مأموران مالیاتی در پرونده‌ها به حداقل می‌رسد.

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام گفت: سازمان امور مالیاتی کشور مصوبه‌ای مبنی بر بخشودگی جرایم و دیرکرد بدهی‌های مالیاتی داشته که این مهم را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه مؤدیان مالیاتی در صورت پرداخت بدهی مالیاتی خود تا پایان شهریورماه امسال، مشمول بخشودگی بدهی و دیرکرد سنوات گذشته خواهند شد، ادامه داد: با توجه به عدم آشنایی مؤدیان با برخی از قوانین و دستورالعمل‌های مالیاتی، این اداره کل آمادگی دارد به منظور آموزش قوانین برای مجامع خصوصی و دستگاه‌های اجرایی استان، دوره‌های آموزشی رایگان برگزار کند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد