سرویس: حسینیه ایلام بیدار
کد خبر: 29699
|
14:47 - 1396/08/09
نسخه چاپی

رئیس ستاد اربعین سپاه امیرالمؤمنین (ع) در گفتگو با ایلام بیدار خبر داد؛

آمادگی سپاه برای اسکان 14 هزار زائر در شرایط اضطراری

آمادگی سپاه برای اسکان 14 هزار زائر در شرایط اضطراری
رئیس ستاد اربعین سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام به ظرفیت هفت هزار نفری روزانه و شبانه اسکان در ارودگاه های سپاه اشاره و گفت: این آمادگی وجود دارد تا روزهای اضطرار دو برابر این ظرفیت برسد.

"عبدالصاحب طهماسبی"، رئیس ستاد اربعین سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اعزامیایلام بیدارمستقر در مرز مهران از ارائه خدمات همه جانبه سپاه و بسیج به زائران اربعین حسینی در مرز بین المللی مهران خبر داد.

وی گفت: سپاه با تمام توان همچون سال های گذشته حضوری پررنگ در اربعین امسال داشته و در روزهای گذشته با استقرار تمامی امکانات و ظرفیت های خود نقش مهمی را در این ایام بر عهده دارد.

طهماسبی اظهار کرد: در همین راستا تدارکات و تدابیر لازم برای اجرایی کردن خدمات همه جانبه به زوار اربعین حسینی انجام گرفته است.

رئیس ستاد اربعین سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام افزود: زیرساخت های لازم برای اردوگاه سپاه انجام گرفته و این اردوگاه همچنان در حال تجهیز بیشتر است و حتی در این مدت کوتاه شمار قابل توجهی از زائران را اسکان داده است.

وی به ظرفیت هفت هزار نفری روزانه و شبانه اسکان در ارودگاه های سپاه اشاره و گفت: این آمادگی وجود دارد تا روزهای اضطرار دو برابر این ظرفیت یعنی تا اسکان 14 هزار نفر در شبانه روز برسد.

طهماسبی ادامه داد: همچنین با تلاش های انجام گرفته امکان شب خوابی برای 12 هزار نفر در شهرستان های ورودی و خروجی به ایلام از جمله ایوان، سرابله و دهلران وجود دارد.

رئیس ستاد اربعین سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام بیان کرد: به منظور برنامه ریزی منسجم و مناسب برای زائران اربعین حسینی در مرز مهران قرارگاه مرکزی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در مرز مهران در روزهای گذشته انجام گرفته است.

 

انتهای پیام/س 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد