سرویس: استان ایلام
کد خبر: 16577
|
07:40 - 1394/07/08
نسخه چاپی

مدیر اداره گاز آبدانان:

گازرسانی به محلات آبدانان در حال انجام است

گازرسانی به محلات آبدانان در حال انجام است
مدیر اداره گاز ناحیه آبدانان گفت: نیمی از مردم آبدانان تا پایان سال از نعمت گاز بهره مند می شوند.

به گزارشایلام بیداربه نقل ازآبدانان خبر، سید "علیرضا حسینی"، مدیر اداره گاز ناحیه آبدانان گفت: کار گازرسانی به محلات شهرستان آبدانان بعد از افتتاح رسمی آغاز شده است.

وی اظهار کرد: هم اکنون محله کارکنان از نعمت گاز برخوردار است  و محله های اندیشه ، 15 خرداد ، شهرداری، خیابان امام خمینی(ره) و سراب نیز در آستانه بهره مندی از گاز و واگذاری انشعاب کنتور هستند.
 مدیر اداره گاز ناحیه آبدانان گفت: کار نشت گیری بقیه محلات همزمان با واگذاری انشعاب کنتور انجام خواهد شد.
حسینی گفت: طبق برنامه و در صورت عدم بروز مشکلات خاص امیدواریم نیمی از مردم آبدانان از نعمت گاز شهری بهره مند می شوند.
وی اضافه کرد: تا کنون تعداد چهار هزار و ۵۹۲ علمک در سطح شهر آبدانان و روستاهای تابعه نصب شده که از میزان، تعداد دو هزار و ۸۵۰ علمک در شهر آبدانان، ۵۵۰ علمک در شهر سرابباغ، ۶۲۲ علمک در شهر مورموری، ۳۵۰ علمک در روستاهای بخش سرابباغ و ۲۲۰ علمک در روستاهای بخش مرکزی نصب شده است.
حسینی با بیان اینکه برخی از مناطق شهری و روستایی در حال نصب علمک هستند، اظهار کرد: در مجموع، تعداد یک هزار و  ۲۵۰ علمک در شهر آبدانان و روستاهای این شهرستان نیاز است که نصب شود و همچنین ۹ کیلومتر شبکه انتقال گاز در سطح شهر آبدانان نیاز باید اجرا شود.
وی تصریح کرد: خط انتقال گاز شهرستان آبدانان از خط ۱۲ اینچ دشت عباس با ۸۴ کیلومتر خط انتقال تغذیه می شود که ۸۰ کیلومتر خط انتقال شبکه داخلی سطح شهرستان نیز انجام شده و با اجرای ۹ کیلومتر خط شبکه داخلی باقیمانده درمجموع  ۸۹ کیلومتر خط شبکه گاز رسانی در مرکز شهرستان انجام می شود.
رئیس گاز ناحیه شهرستان آبدانان گفت: چهار کیلومتر خط تغذیه فلزی، ساخت دو ایستگاه TBS تقلیل فشار و یک ایستگاه  CGS  نیز از دیگر کارهایی است که برای این پروژه بزرگ ملی انجام شده است.
حسینی ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال جاری نیمی از مردم شهری و روستایی آبدانان از نعمت گاز شهری بهره مند می شوند و کسانی که لوله کشی گاز خانگی را انجام داده اند و نظام مهندسی نیز تأیید کرده با مراجعه به شرکت گاز ناحیه شهرستان برای نصب کنتور گاز اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد