سرویس: استان ایلام
کد خبر: 16011
|
10:04 - 1394/06/04
نسخه چاپی

عضو کمیسون امنیت ملی مجلس:

بازگشایی سفارت انگلستان به منزله ارتقاء سطح روابط نیست

 بازگشایی سفارت انگلستان به منزله ارتقاء سطح روابط نیست
عضو کمیسون امنیت ملی مجلس گفت:بازگشایی سفارت انگلستان در ایران به منزله ارتقاء سطح روابط نیست چون که مجلس محترم قبل مصوب کرده که سطح روابط در حد کاردار است.

"احمد شوهانی"، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسیایلام بیداردر رابطه با بازگشایی سفارت انگلیس در ایران اظهار کرد: بازگشایی سفارت انگلستان در ایران به منزله ارتقاء سطح روابط نیست چون که مجلس محترم قبل مصوب کرده که سطح روابط در حد کاردار است.

وی گفت: در داخل دغدغه ای وجود دارد این است که سابقه روابط با انگلستان سابقه خوبی نبوده است به طوری که خاطرات خوبی از امریکا و انگلیس نداریم.

شوهانی افزود: این کشورها بعنوان کشورهای استعمارگرT نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورها  قصد دخالت دارند و این سابقه استعمارگری آنها به چندین قرن می رسد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: دخالت هایی که این کشورها در داخل ایران در گذشته داشتنه اند قابل توصیف نیست.

این نماینده مجلس بیان کرد: آنچه وجود دارد این است که دو کشور وقتی با یکدیگر رابطه برقرار می کنند باید با حفظ استقلال همراه باشد.

وی ابراز کرد: کشور انگلستان که اکنون در حد کاردار فعالیت خود را آغاز کرده باید از گذشته منفی خود در قبال ملت ایران درس بگیرند و مواظب باشند چرا که ایران اجازه دخالت به هیچ کشوری را نمی دهد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب