سرویس: استان ایلام
کد خبر: 15985
|
09:06 - 1394/06/03
نسخه چاپی

به بهانه هفته دولت/

مشکلات واحدهای تولیدی ایلام را دریابید

مشکلات واحدهای تولیدی ایلام را دریابید
واحدهای تولیدی استان ایلام این روزها با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند.

گروه اقتصادی ایلام بیدار::سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر بعنوان هفته دولت نامگذاری شده است، هفته ای که مورد توجه ویژه دولتمردان قرار می گیرد و در این هفته از سوی دولتمردان به صورت نمایدن طرح های مختلفی افتتاح و یا کلنگ زنی می شوند.

فارغ از افتتاح و یا کلنگ زنی طرح ها اما چیزی که بیشتر باید مورد توجه دولتمردان در این هفته قرار گیرد لزوم رفع موانع و مشکلات واحدهای صنفی است؛ موضوعی که صاحبان این واحدها انتظار این را دارند در این هفته دولت حداقل به این بهانه دری از مشکلات آنها بگشاید.

دغدغه های این صنوف آنچنان است که برای دیده شدن مشکلاتشان توسط مسئولان و رفع آن حاضرند مسیرهای دور، معطلی وقت و نگرانی های مفرط را تحمل کنند اما مسئولان استان بتوانند نیم نگاهی برای حل موانع شان داشته باشد.

یکی از انتظارات این صنوف رسیدگی جدی مسئولان به مشکلات آنها در هفته دولت است تا از این طریق ادامه فعالیت های خود را از سر بگیرند.

واحدهای تولیدی استان ایلام این روزها با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند؛ مشکلاتی که باعث شده صاحبان این طرح ها بدنبال راه کارهایی برای فرار از تعطیلی زحمات چندین ساله آنها باشد.

عدم پاسخگویی مسئولان ذیربط، بی توجهی و کارشکنی بانک های عامل واعتبارات جدید از جمله مواردی است که بعنوان دغدغه صاحبان طرح های تولیدی مطرح است.

با این حساب دولت و بانک های عامل نه تنها به مشکل تولید کمک نمی کند، بلکه باعث بوجود آمدن مشکلاتی جدید در حوزه اقتصاد می شوند.

این روند تا آنجا پیش خواهد رفت که تولید محصولات با کاهش روبه رو شود و در این صورت است که باید نگاه دولت و بانک های عامل به آن باید تغییر یابد.

صاحبان ورشکسته تولیدی در ایلام امید این را دارد تا کماکان دولت و مسئولان به آنها توجه کنند تا از این مشکل رهایی یابند.

این درحالی است که مسئولان استان به صورت متناوب از رفع مشکلات واحدهای تولیدی سخن می گویند و در عمل چیزی از آن مشاهده نمی شود.

آنچه که این قشر از جامعه از دولت انتظار دارند توجه جدی به مشکلات آنها نه برای خود بلکه برای پیشرفت کشور می دانند تا از این طریق تولید ملی تقویت شود.

انتظار نسبت به اینکه دولت در این هفته به مشکلات و موانع واحدهای تولیدی رسیدگی جدی نماید وجود دارد و بهتر است مسئولان استان زمینه حضور فعال انها را در عرصه فراهم نماید.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب