سرویس: ویژه نامه 9 دی
کد خبر: 11821
|
22:39 - 1393/10/09
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع):

9 دی تجلی اطاعت از ولایت است

9 دی تجلی اطاعت از ولایت است
نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) گفت:9 دی تجلی اطاعت از ولایت است.

به گزارشایلام بیداربه نقل ازسیروان نوین،حجت الاسلام و المسلمین "شمس الله جلیلیان"، نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام،صبح امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در محل سالن اجتماعات سپاه ناحیه سیروان گفت: 9 دی تجلی اطاعت از ولایت و تجدید پیمان امت با ولایت است.

وی اظهار کرد: هر زمانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به حضور مردم احتیاج داشته باشد بی شک مردم حضور خواهند داشت.

جلیلیان افزود: در 9 دی 1388 مردم با حضور گسترده خود، این قضیه را به اثبات رساندند.

نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام بیان کرد: مسئولان بر سر سفره شهدا نشسته اند پس باید قدرشناس این نعمت باشند.

وی اظهار کرد: آمریکا به دنبال این بود که کسی رئیس جمهورایران  شود که در آینده چراغ سبزی به آنها برای دخالت در اداره کشور دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام عنوان کرد: بر خلاف خواسته آمریکا و دشمنان، احمدی نژاد انتخاب شد و او کسی بود که کارش خدمت به مردم محروم و قشر ضعیف جامعه بود.

وی اضافه کرد: احمدی نژاد با این شعار آمده بود و مورد حمایت مردم و رهبری قرار گرفت و این عاملی برای مخالفت آمریکا و فتنه گران بود.

وی تاکید کرد: فتنه 88 یک حادثه ساده نبود بلکه آمریکا و سران فتنه به دنبال براندازی نظام بودند که برای رسیدن به این هدف از هیچ گونه اقدامی دریغ نکردند.

جلیلیان سران فتنه را آمریکا و ایادی استکبار دانست و گفت: آمریکا با استفاده از سفارت های خود مانند سفارت عربستان و همچنین پرداخت هزینه های هنگفت به دنبال رسیدن اهداف خود و براندازی نظام بودند.

وی عنوان کرد: یکسری از آقازاده ها با پول آمریکا و سفرهای متعدد به انگلیس در راه اندازی این فتنه سهیم بودند.

نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام بیان کرد: رهبر انقلاب فتنه 88 را به صورت کامل مشخص کردند اما عده ای سکوت کرده و با عاملان آن هیچ مخالفتی نکردند.

وی ادامه داد: بعضی ها یا ساده هستند یا خود را به سادگی می زنند که فتنه 88 را باور نداشته و می گویند که فتنه نبوده است.

جلیلیان افزود: این افراد بدانند که در سر سفره شهدا هستند پس از سران فتنه حمایت نکنند.

وی اظهار کرد: در فتنه 88 مشخص شد کروبی و موسوی با نظام نیستند و اگر ولایت و رهبری نبود آمریکا و سران فتنه به اهداف شوم خود می رسیدند.

نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: در فتنه 88 به امام (ره)، رهبری، امام حسین (ع) و خیلی از مقدسات توهین شد پس چطور این افراد خود را یار امام می دانستند.

جلیلیان با اشاره به حصر سران فتنه توسط شورای عالی امنیت ملی بیان کرد: سران فتنه توسط شورای عالی امنیت ملی حصر شده اند و در این کار نه رهبر و نه کسانی دیگه دخالت نداشته اند.

وی افزود: رئیس جمهور، رئیس شورای عالی امنیت ملی است پس اگر بی گناه بودند در حصر قرار نمی گرفتند و دلیلی بر دخالت دیگران در آزاد کردن سران فتنه نیست.

وی موسوی و کروبی را سران فتنه در داخل کشور دانست و افزود: عده ای دیگر نیز جزء سران فتنه بودند اما مورد عطوفت نظام قرار گرفته و الان آزاد هستند.

جلیلیان ناآگاهی را یکی از عوامل ایجاد فتنه دانست و گفت: یکی از خطرات آغاز فتنه ناآگاهی است و غفلت از دشمن از عوامل بی بصیرتی و ناآگاهی است.

وی افزود: الان یک عده به دنبال این هستند که بگویند فتنه نبوده است و این افراد ناآگاه هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام اظهار کرد: متاسفانه یک عده به دنبال مسائل مادی رفته و به کشور خود خیانت کردند.

وی دور شدن از خط ولایت را مهمترین عامل ایجاد فتنه دانست و تاکید کرد: در مسئله فتنه 88 خود دشمن به این قضیه اعتراف کرد که در فتنه 88 فهمیدیم که رابطه مردم و ولایت چقدر بوده و غیرقابل جدا شدن است.

انتهای پیام/ب

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد